![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gisteren zag ik op het journaal van zes op één plots De Vadder in volle glorie verschijnen...
Hij kwam met de zijn alomgekende blik vertellen dat de Raad van State problemen had met de borrelnootjes... In de laatavondjournaals heb ik deze objectieve reporter niet meer mogen zien... Werd hij afgevoerd omwille van zijn belachelijke drukdoenerij? Ik weet het niet... De Raad van State heeft forse kritiek geuit op de hervorming van het verkeersreglement. Een nieuwe overdracht van bevoegdheden naar de gewesten zou tot nog meer versnippering leiden, aldus de raad.Is dat advies nu echt een reden om zo druk te doen als De Vadder? Of heeft die enkel de beschadiging van de Vlaamse belangen op het oog? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Het Vlaams belang is niet meer met Franstalige ministers op het federaal niveau te onderhandelen als de vertegenwoordigers van twee gewesten geen akkord zijn. Neen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen zaak van wereldbelang, alleen een klein voorbeeld tussen de vele hoe onze franstalige broeders maar blijven systeempjes uitvinden om de Vlamingen te pluimen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Chipie;3398316]Gisteren zag ik op het journaal van zes op één plots De Vadder in volle glorie verschijnen...
Hij kwam met de zijn alomgekende blik vertellen dat de Raad van State problemen had met de borrelnootjes... In de laatavondjournaals heb ik deze objectieve reporter niet meer mogen zien... Werd hij afgevoerd omwille van zijn belachelijke drukdoenerij? Ik weet het niet... Op onze VRT zouden ze De Vadder best vervangen door De Kerpel. Die spreekt duidelijke en verstaanbare taal. Desnoods geeft hij nog een extraatje... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |