![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En nu is erop een gijzelingsactie door vakbondsmilitanten. Waar blijft het Speciale Interventie Eskadron om daar binnen te vallen en de gijzelaars op te ruimen?
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat de vakbonden mij niet kwalijk zullen nemen als ik hen op een dag gegijzeld hou. I'm coming for you bastards!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij één van mijn vorige werkgevers werd steeds officieel gemeld dat alles goed ging. Er waren zelfs plannen om uit te breiden. Waarom achter ander werk zoeken? Alles gaat goed. Op een morgen moesten we niet meer starten want de directie ging de boeken neerleggen. Wie was hier gegijzeld. In nog een ander bedrijf waar ik heb gewerkt was er ook geen vuiltje aan de lucht. Totdat ze opeens beslisten alle filiale op te doeken en naar de lageloonlanden te trekken tenzij we een deel van ons loon inleverden. Wie is dan de gegijzelde. En ik weet dat er sommige zijn die hun hand er niet voor opdraaien onmiddellijk ander werk te zoeken. Voor sommige is dat niet evident. (je zal maar 25-30 jaar voor de firma gewerkt hebben bvb) |
|
![]() |
![]() |