Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2007, 11:39   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard Bedriegt prins laurent ook zijn echtgenote Clair?

Dat Laurent betrokken blijkt te zijn in louche zaken en fraude is ondertussen bekend. Denk maar aan het geld van de marine.

Maar nu duiken er ook verhalen op mèt foto's van Laurent die zijn eigen echtgenote bedriegt. Zoals bijvoorbeeld in de Ciné Télé Revue.

Lees maar zelf:

Citaat:

Het Franstalige magazine Ciné Télé Revue publiceert vandaag foto’s van prins Laurent, die samen met een onbekende Italiaanse vrouw een hotel in Milaan verlaat. “Claire vernederd en bedrogen!“ titelt ook het weekblad Story.

Niettemin kregen wij gisteren een optimistische en kordate prinses Claire aan de lijn. “Ik weet wat mijn man in Italië doet,” zegt ze. “En ik heb alle vertrouwen in hem.”

Volgens beide weekbladen werd prins Laurent vorige week in Milaan gespot, terwijl hij in vrijetijdskledij het vijfsterrenhotel Park Hyatt verliet, samen met een onbekende Italiaanse vrouw... Het ging om een brunette van rond de dertig. Beiden waren hun bagage in de Porsche van de prins aan het laden. Een kamer in Park Hyatt kost je overigens gemiddeld 500 euro per nacht.

“Toen Laurent de fotograaf zag ging hij door het lint,” schrijft Story. “Hij kon echter niet verhinderen dat de foto’s verkocht werden. Thuis kreeg ook prinses Claire lucht van de ontrouw van haar man, en haar wereld stortte in.”

Dat laatste bleek nogal mee te vallen, toen we de prinses gisteren rond het middaguur opbelden. Claire klonk vriendelijk en was oprecht blij dat we bij haar informeerden om een en ander op te helderen. “De dag dat ik alles geloof wat de pers vertelt, is nog niet aangebroken,” zei ze, terwijl we op de achtergrond de tweeling Aymeric en Nicholas hoorden spelen. “Zeker niet na alles wat men de laatste tijd over Laurent verteld heeft.”

De prinses refereert daarmee aan het proces rond de marinefraude in Hasselt, waar de prins als getuige werd opgeroepen. “Ik weet wat mijn man in Italië doet,” zegt Claire categoriek. “En ik vertrouw hem.” Over wat de prins dan precies in Italië doet, spreekt de prinses zich niet uit. Maar een andere welingelichte bron meldt dat Laurent in de streek van Milazzo, op Sicilië, een huis renoveert. Om die reden verblijft hij vaak in Italië. Het gaat om een klein huis dat nog weinig comfort biedt. Dat zou de reden zijn waarom Claire verkiest om haar man nog niet naar Malazzo te vergezellen. Zij vertrekt vandaag op vakantie naar Knokke, waar het prinsenpaar een huis huurt.

Wie is dan de mysterieuze dame op de foto’s, die voor duidenden euro’s verkocht werden? Een hotelbediende wellicht? Anna Montanaro, hoofd communicatie van hotel Park Hyatt, weigert elke commentaar. In elk geval, prinses Claire was het niet.
Oud 5 juli 2007, 11:41   #2
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Eerst dook hij met haar in de koffer en daarna dook hij haar koffer in zijn auto he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 11:44   #3
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Eerst dook hij met haar in de koffer en daarna dook hij haar koffer in zijn auto he....

Oud 5 juli 2007, 11:45   #4
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Gezien de overduidelijke band tussen fraude en overspel stel ik voor om een onderzoek in te stellen naar eventueel overspel bij alle gepakte fraudeurs.
Oud 5 juli 2007, 11:52   #5
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Gezien de overduidelijke band tussen fraude en overspel stel ik voor om een onderzoek in te stellen naar eventueel overspel bij alle gepakte fraudeurs.

Daar gaat het niet om. Maar bovenop een vermeende dief en fraudeur is hij ook nog overspelig. De man kan gewoon niets op een eerlijke manier doen. Hij ontvangt zonder geldige reden miljoenen om te niksen, en og gaat hij stelen en frauderen. En zelfs met zijn eigen familie kan hij niet eerlijk blijven. Die gast is op alle gebied een grote nul.
Oud 5 juli 2007, 12:04   #6
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Daar gaat het niet om. Maar bovenop een vermeende dief en fraudeur is hij ook nog overspelig. De man kan gewoon niets op een eerlijke manier doen. Hij ontvangt zonder geldige reden miljoenen om te niksen, en og gaat hij stelen en frauderen. En zelfs met zijn eigen familie kan hij niet eerlijk blijven. Die gast is op alle gebied een grote nul.
De zoon van zijn vader en moeder hé.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 12:39   #8
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Laurent staat al langer bekend als iemand die van dure spullen en dure vrouwen houdt.

Uw dotatie wordt goed besteed
Oud 5 juli 2007, 12:43   #9
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Welke relevantie heeft het sexleven van Laurent tot Binnenlandse politiek ?? K & K ??
Dit heeft alle belang tot onze politiek.

In een land waar de sociale zekerheid recht moet gehouden worden met alle mogelijke middelen (zeker met zoveel mensen op 50jaar op brugpensioen ) zitten we een verwend snotjoch te onderhouden zodat hij met z'n handenvol porches kan blijven rijden, villa's kan laten herstellen op staatskosten en luxe-prostituees inhuren.....

In ruil voor.... wat? Frauduleuze organisaties zoals Kint?
Oud 5 juli 2007, 12:49   #10
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Welke relevantie heeft het sexleven van Laurent tot Binnenlandse politiek ?? K & K ??
zolang hij leeft van ons belastingsgeld is alles wat die snul(len) doet(n) een zaak van binnenlandse politiek....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 5 juli 2007, 13:07   #11
Tegendradigaard

Standaard

ze weet wat hij doet....

waarom zegt ze dan gewoon niet : "hij is daar met de architecte van onze woning die we daar gekocht hebben" of zo....

Ach Pere Gilbert zal het wel oplossen zekers....

Oud 5 juli 2007, 13:09   #12
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad

Lage roddel

Is hier niet op z'n plaats, eerder iets voor het forum van Dag Allemaal
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 13:11   #13
Patje48
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
zolang hij leeft van ons belastingsgeld is alles wat die snul(len) doet(n) een zaak van binnenlandse politiek....
Dus iedereen die leeft van ons belastinggeld (ambtenaren, overheid, doppers, steuntrekkers, leerkrachten, ....) dient aan u rekenschap af te leggen over zijn/haar privéleven ?

Verhuizen naar K&K aub.

Laatst gewijzigd door Patje48 : 5 juli 2007 om 13:14.
Patje48 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 13:11   #14
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Wat is er nu bewezen? Dat Laurent met een madame buitenkomt uit een hotel.
De topicstarter zijn perverse fantasie zit blijkbaar op hetzelfde niveau als dat van het boekske waaruit hij quote. Niveau..
Oud 5 juli 2007, 13:19   #15
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patje48 Bekijk bericht
Dus iedereen die leeft van ons belastinggeld (ambtenaren, overheid, doppers, steuntrekkers, leerkrachten, ....) dient aan u rekenschap af te leggen over zijn/haar privéleven ?

Verhuizen naar K&K aub.
tuurlijk dat....
iedereen is aan mij uiteindelijk rekenschap verschuldigt....

Oud 5 juli 2007, 13:24   #16
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Wat is er nu bewezen? Dat Laurent met een madame buitenkomt uit een hotel.
De topicstarter zijn perverse fantasie zit blijkbaar op hetzelfde niveau als dat van het boekske waaruit hij quote. Niveau..
ach... de communisten van vandaag zijn niet meer zoals de communisten van vroeger....
Oud 5 juli 2007, 13:30   #17
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Geen, maar ik noteer een passant dat de prins een huisje in Sicilië aan het renoveren is en dat hij daarom noodgedwongen in een 5-sterren hotel in Milaan moet logeren. Hij heeft zijn Porsche mee omdat hij binnenkort naar Knokke moet waar hij een huis gehuurd heeft. Zijn vakantie begint blijkbaar dan pas.

Laatst gewijzigd door Kaal : 5 juli 2007 om 13:32.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 13:32   #18
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
ach... de communisten van vandaag zijn niet meer zoals de communisten van vroeger....
Zo ook de "would be-allochtonen"
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 13:43   #19
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Aja, was ik even vergeten dat de inspiratie van de klassenstrijd vroeger werd gehaald uit de Blik.

Laatst gewijzigd door Starkan : 5 juli 2007 om 13:49.
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 13:46   #20
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat Laurent betrokken blijkt te zijn in louche zaken en fraude is ondertussen bekend. Denk maar aan het geld van de marine.

Maar nu duiken er ook verhalen op mèt foto's van Laurent die zijn eigen echtgenote bedriegt. Zoals bijvoorbeeld in de Ciné Télé Revue.

Lees maar zelf:
Als Laurent betrokken is in louche zaken heeft de goegemeente het recht daarover ingelicht te worden, omdat we tenslotte zijn fratsen mee betalen. Maar jouw bericht is van een totaal andere orde. Het kadert in de privé-sfeer, bovendien lijkt het mij een allesbehalve bewezen kwakkel. Privé doet iedereen wat hij of zij wil.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be