![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Justine Henin stopt met tennis. Op net geen jaar tijd verliest België daarmee haar twee belangrijkste vertegenwoordigsters van het vrouwentennis. Justine en Kim, allebei wereldtop, beiden klassedames. Samen zetten ze het Belgisch vrouwentennis op de kaart.
Justine Henin heeft op enkele jaren tijd verschillende grote tornooien op haar naam kunnen schrijven. Ze speelde onvergetelijke wedstrijden, behaalde verschillende Grand Slamtitels en schitterde op haar lievelingstoernooi, Roland Garros. Ze deed haar supporters vaak nagelbijten, maar uiteraard ook vieren. Een overwinning was er een voor iedereen. Op de afgelopen Spelen in Athene behaalde ze nog een gouden medaille. Nu zal de delegatie het dus zonder haar moeten stellen. Justine staat bekend als zeer professionele en gedisciplineerde atlete. Ze heeft hard voor haar succes gewerkt. Ik kan dan ook begrip opbrengen voor de rust waar ze nu naar verlangt. Ik wens haar alvast veel succes in alles wat ze nog zal ondernemen. Geniet ervan, Justine. Bert Anciaux Vlaams minister van Sport Bron: politics.be
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hoewel ik met de inhoud van zijn betoog wel akkoord ben en Justine Henin alle respect verdient, was m'n primaire reactie toch zoiets als "Jezus Christus schiet die man toch neer!". Ik vraag me af of ik hier alleen in ben?
![]() Je moet wel toegeven dat het een godsgeschenk is dat we Bertje als minister van sport hebben net op het moment dat een Belgische wereldster na een rijkgevulde carrière er de brui aan geeft. Emotioneel afscheid nemen is een van z'n sterkste punten. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 15 mei 2008 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar anderzijds zit die brave man nu op z'n plaats. Niet te veel verantwoordelijkheden en zo ..... |
|
![]() |
![]() |