Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2008, 01:00   #1
Politics.be
Redactie

Politics.be's schermafbeelding

Standaard Reactie van Bert Anciaux: Justine Henin stopt met tennis

Justine Henin stopt met tennis. Op net geen jaar tijd verliest België daarmee haar twee belangrijkste vertegenwoordigsters van het vrouwentennis. Justine en Kim, allebei wereldtop, beiden klassedames. Samen zetten ze het Belgisch vrouwentennis op de kaart.

Justine Henin heeft op enkele jaren tijd verschillende grote tornooien op haar naam kunnen schrijven. Ze speelde onvergetelijke wedstrijden, behaalde verschillende Grand Slamtitels en schitterde op haar lievelingstoernooi, Roland Garros. Ze deed haar supporters vaak nagelbijten, maar uiteraard ook vieren. Een overwinning was er een voor iedereen.

Op de afgelopen Spelen in Athene behaalde ze nog een gouden medaille. Nu zal de delegatie het dus zonder haar moeten stellen.

Justine staat bekend als zeer professionele en gedisciplineerde atlete. Ze heeft hard voor haar succes gewerkt. Ik kan dan ook begrip opbrengen voor de rust waar ze nu naar verlangt. Ik wens haar alvast veel succes in alles wat ze nog zal ondernemen. Geniet ervan, Justine.

Bert Anciaux
Vlaams minister van Sport

Bron: politics.be
Politics.be is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2008, 15:25   #2
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Hoewel ik met de inhoud van zijn betoog wel akkoord ben en Justine Henin alle respect verdient, was m'n primaire reactie toch zoiets als "Jezus Christus schiet die man toch neer!". Ik vraag me af of ik hier alleen in ben?

Je moet wel toegeven dat het een godsgeschenk is dat we Bertje als minister van sport hebben net op het moment dat een Belgische wereldster na een rijkgevulde carrière er de brui aan geeft. Emotioneel afscheid nemen is een van z'n sterkste punten.

Laatst gewijzigd door Paracelsus : 15 mei 2008 om 15:25.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2008, 15:41   #3
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Hoewel ik met de inhoud van zijn betoog wel akkoord ben en Justine Henin alle respect verdient, was m'n primaire reactie toch zoiets als "Jezus Christus schiet die man toch neer!". Ik vraag me af of ik hier alleen in ben?

Je moet wel toegeven dat het een godsgeschenk is dat we Bertje als minister van sport hebben net op het moment dat een Belgische wereldster na een rijkgevulde carrière er de brui aan geeft. Emotioneel afscheid nemen is een van z'n sterkste punten.
Nee, je bent niet alleen.
Maar anderzijds zit die brave man nu op z'n plaats.
Niet te veel verantwoordelijkheden en zo .....
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be