![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Welke politieker haat jij het meest?
Ik wil even namen verzamelen en dan een poll doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Steve stunt
Bert den bleiter De rooien italiaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar met volgende politici zou ik liever niet alleen op een onbewoond eiland zitten: de bovenstaande Verhofstadt Vandelanotte de ganse franstalige kliek (Michel,... op uitzondering van Milquet (zolang ze zwijgt)). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Kom hier dan niet lezen he.
Ik wil de mening van het volk kennen. De mening van het volk, dat is democratie. Maar ja, gij kent dat blijkbaar niet. communist zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand haten is enkel mogelijk als je de persoon in kwestie ook bemind hebt. Enkel dan kan de teleurstelling om wat hij/zij je aandeed vele malen groter worden dan omwille iemand die je onverschillig laat of vooraf al niet veel affiniteit mee had. Zo slaat liefde in haat om.
Ik haat dus geen politici, hoewel ze stevig mijn wrevel kunnen opwekken. Daar dit echter eindeloos stof geeft voor leuke en verhitte debatten op mijn favoriete webstek, moet ik ze in euforische momenten van eenheid met de kosmos en universele vergevingsgezindheid zelfs daarvoor bedanken. 8)
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Niet dat ik de volgende personen haat he, maar ik denk dat deze niet in de poll mogen ontbreken:
Dyab Abou Jah Jah Filip De Winter Hugo Coveliers Ward Beysen
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat Confucius wel een of ander spreekwoord hiervoor bedacht heeft.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De twee grootste varkens in de hedendaagse politiek:
Etienne Schouppe. Nooit zal ik vergeten hoe hij x jaar geleden op TV een vrouw afbekte omdat ze had durven suggereren dat wie een kaartje koopt voor de trein mag verwachten dat die een beetje op tijd rijdt. Jean-Marie Dedecker. "Nee tegen hogere verkeersboetes! We zouden beter onze kinderen eens leren van op tijd weg te duiken voor aanstormende auto's." |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() er zijn maar 2 politicussen waar ik haat tegen koester, beiden zijn ze van de vld.
Koen Anciaux, broer van, huidig burgemeester van Mechelen. Vroeger schepen van jeugd, tijdens somers moest hij zijn mond houden, somers deed alles wel, en hadden er dus weinig last van. ondertussen druk aan het bewijzen dat intelligentie geen vereiste is om burgemeester te worden Bart Somers, vroeger burgemeester van Mechelen, altijd gezegd dat hij ambtstermijn ging uitdoen, tot hij een jobke als minister-president van Vlaanderen kon krijgen. populist van de ergste klasse. dankzij hem hebben wij hier in mechelen een gat van 5miljoen euro in de stadskas omdat hij een parkingske onder de grond wou voor 450 auto's. zijn goedkopere en betere manieren om aan stadvernieuwing te doen
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet dat ik zelf iets tegen die man heb, maar ik moet veel gezaag aanhoren over...
Rik Daems. |
![]() |
![]() |