![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik heb gedubbelchecked.
Ik las toevallig dit artikeltje: Citaat:
![]() en toch; het is correct: Citaat:
Lees het volledige artikel. Nu ben ik in feite nooit een Zwanworstenfanaat geweest. Maar toch heb ik zo'n blikje in de voorraadkast staan "tegen een oprukkend hongertje". Het zal in elk geval het laatste zijn. Gelukkig dat hun moslimklanten dan wèl hun varkensworstjes zullen kopen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mysterie is bijna opgelost.
Kijk wat ik vond: Zwanworstjes zijn géén ZWAANworstjes men zeggen het dus maar voort aan alle moslims die men kent. Doen we ook eindelijk eens iets goed.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hmm. Buigen voor de Islam?
Onrechtstreeks misschien wel, maar gezien er sprake is van een boycot van hun produkten lijkt me de voornaamste bekommernis van dergelijke bedrijven eerder het veiligstellen van de winst. Veel ideologie of "respect" voor religie zie ik niet in dergelijke beslissingen, eerder geldhonger.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk gaat het over geldhonger, maar toch ook over zuivere onderwerping aan islam. Ik blijf me echter afvragen waarom een VARKENSWORSTEN fabrikant zoveel moeite doet om een islamitische boycott te vermijden? Zeker als nu blijkt dat ze niet enkel in Jordanie door het stof moeten kruipen, maar ook in Nederland advertenties met slijmsporen moeten publiceren. En d�*t zou wel eens een grotere boycott dat die van de niet-varkensvlees eters kunnen veroorzaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De links heb ik diagonaal doorlezen.
Van dat kaasverwerkend bedrijf kan ik het nog "begrijpen". Maar je hebt een punt wat een varkensvlees verwerkend bedrijf doet in een islamitisch land. Een andere samenstelling van hun worsten? Ik heb geen idee.
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() met geld zijn westerlingen blijkbaar altijd te paaien.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het dan toch ook wel heel belangrijk aan het worden om onze moslimvrienden ervan te verwittigen dat bij de productie van kaas en kaasproducten VARKENSGELATINE wordt gebruikt.
Zullen we dat ook even aan Jordanie gaan melden?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Ik had dit al in een andere draad geplaatst, maar zet het hier ook nog maar even integraal neer:
En jawel hoor, die typisch laffe Nederlandse kruideniersmentaliteit steekt de kop op en onmiddellijk zijn er bedrijven bang voor hun handel en gaan sidderend door de knieën voor een stel middeleeuwers met kromzwaarden: Citaat:
Eens kijken of deze NSB-kruideniers het dan nog steeds zo'n goed idee vinden als de verkoop op de thuismarkten compleet instort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raar genoeg is het enkel de Volkskrant die dit nieuws heeft gebracht.
Op http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments kan je de lijst vinden van de merken die door deze producenten worden gemaakt. Vooral die Friesland Foods hebben nogal wat merken op hun naam staan. (sorry maar ik krijg het dus niet gekopieerd).
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Mij lukte het copiëren van die lijst wel.
Hier dus de lijst van te boycotten producten: Zwanenberg: Zwan Zwanenberg Linera Kips Limco Hooymans Offerman Huls Friesland Foods: Appelsientje Bonnet Rouge Chocomel Completa Coolbest Debic Domo Dots DubbelFriss Dutch Lady Extran Foremost Frico Friesche Vlag Frisian Flag Friso Fristi Kievit Milli Noy Noy Peak PöttyUos Rainbow |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Valt reuze mee... Ik kocht toch al niets van hun rotzooi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik heb helaas wel enkele van hun producten in de kast staan, maar als die op zijn, worden die dus vervangen door producten van de concurrentie - bij voorkeur producten van Deense bedrijven die hun rug wel gewoon recht houden en vierkant schijt hebben aan dat eeuwige gedreig van boze muzelmannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |