![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het is weer eens zover, de G8 komt bijéén , de 8 rijkste landen ter wereld gaan gezellig de koppen bijéénsteken om te zien hoe ze de wereld verder gaan uitbuiten, en naar zijn ondergang leidden.
Voor de NWO-believers, dit lijkt toch een beetje op een complot, nee ? Een samenzwering ! Hopelijk lukken de betogers er dit maal in het relpolitiecordon te doorbreken , en de machtswellustige politici te grazen te nemen ![]() Laatst gewijzigd door sfinx666 : 5 juli 2008 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Frankrijk, in de persoon van de gehate Sarkozy, gaat de Europese Bende voorzitten vanaf nu...Per toeval komt de Bettancourt vrij op dit moment...Samenzwering ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Volgens mij zweert de hele wereld samen. Tegen jou
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Voor mij zweren de 5 �* 10 % rijkste mensen op aarde samen tegen al de rest van de wereldbevolking. De politici aanwezig op de G8 verdedigen de belangen van deze mensen, zij zijn de vetbetaalde vertegenwoordigers van deze kaste Super-Kapitalisten, hun Hofmeesters in feite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Voor mij zweren de 5 �* 10 % rijkste mensen op aarde samen tegen al de rest van de wereldbevolking. De politici aanwezig op de G8 verdedigen de belangen van deze mensen, zij zijn de vetbetaalde vertegenwoordigers van deze kaste Super-Kapitalisten, hun Hofmeesters in feite.
|
![]() |
![]() |