![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Annick De Ridder (VLD) - 22 tot 28 maart "Deze jongedame gooide als voorzitter van Jong VLD Groot-Antwerpen de stok in het liberale hondenhok door met enkele straffe resoluties naar voor te treden op het nationaal congres. Ze maakt zich stilaan klaar om de stap te zetten naar de nationale p |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Ik las een tijdje terug in de krant het volgende bericht.
Citaat:
Jij stelde zelf bij de topic 'opvolgers' dat meer ervaren personen dikwijls worden voorbijgestoken door meer bekendere figuren met minder dossierkennis. Ben jij zelf niet een beetje een voorbeeld daarvan? |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ideale situatie zou zijn dat de lijst evenveel plaatsen zou tellen als er capabele kandidaten zijn.
Spijtig genoeg is dit niet het geval. Ik hoop nog steeds dat de nog 'blanco plaatsen' naar de vrouwen uit het antwerpse gaan , die je boven opsomde. Anderzijds vind ik dat je als partij ook jongeren een kans moet durven geven, en die kans heb ik nu van de VLD gekregen. Ik ga er 200 % voor (en dat betekent dat ik nog heel wat studieuurtjes boven dossiers zal mogen doorbrengen) ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het artikel kwam me ter oren, maar zelf ben ik niet zo op de hoogte van de Antwerpse situatie. Misschien een vreemde vraag, maar moest jij nu al jaren actief zijn in de poitiek, zou je dan ook je plaatst op de lijst afstaan aan een jongere? |
|
![]() |