Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 augustus 2008, 13:50   #1
Pierette
Banneling

Standaard Nazi-Nederland : Nederlands Gasthuis reanimeert geen 70-plussers meer

Nederlands Gasthuis reanimeert geen 70-plussers meer

Reanimatie van 70-plussers zou de levenskwaliteit namelijk ernstig kunnen verminderen, staat in de brief. Bewoners en familieleden reageren verontwaardigd in het AD. "Dit lijkt wel een opruimmentaliteit", aldus de dochter van een 85-jarige bewoonster.

De Nederlandse Hartstichting noemt het in een reactie "belachelijk", een leeftijdsgrens te stellen aan reanimatie. De Nederlandse Vereniging voor Klinische Geriatrie bestempelde de aankondiging als "veel te kort door de bocht".

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ers-meer.dhtml

Het is ver gekomen de dag van vandaag...

De vragen is wanneer die nazi's van de VLD dit voorstel hier in België gaan overnemen.... besparen sociale zekerheid , pensioenen, vergrijzing, ouderen opruimen en plaats maken voor verrijkers uit Noord-Afrika.

Laatst gewijzigd door Pierette : 16 augustus 2008 om 13:58.
Pierette is offline  
Oud 16 augustus 2008, 14:14   #2
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

ik vraag mij echt af of jij juist uit het zothuis komt ze?
je favoriete woord is 'nazi' en iedereen die niet in je kraam past krijgt dit label opgeplakt. Dat hetgeen hier in dit artikel wordt voorgesteld, verwerpelijk is, betwijfel ik niet. Maar dat je zomaar mensen als nazi's gaat bestempelen is nog erger...
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline  
Oud 16 augustus 2008, 14:19   #3
Pierette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
ik vraag mij echt af of jij juist uit het zothuis komt ze?
je favoriete woord is 'nazi' en iedereen die niet in je kraam past krijgt dit label opgeplakt. Dat hetgeen hier in dit artikel wordt voorgesteld, verwerpelijk is, betwijfel ik niet. Maar dat je zomaar mensen als nazi's gaat bestempelen is nog erger...
in uw partijtje zit er ook zo eentje
Pierette is offline  
Oud 16 augustus 2008, 14:37   #4
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

on-topic zoals we gewend zijn van u >_>
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline  
Oud 16 augustus 2008, 15:06   #5
Starfire
Provinciaal Statenlid

Starfire's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=110720
Starfire is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be