![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Test van het varkentje
Voor deze test heb je een blaadje papier en een pen nodig. Ga die dus maar even pakken, Het is het waard! Teken nu een varken… . . . . . eerst je varkentje tekenen en pas daarna verder lezen . . . . . niet hieronder kijken . . . . . ben je klaar met tekenen?? . . . . . is het varken helemaal af en naar je zin? . . . . . Deze tekening is een persoonlijkheidstest Hoe heb je getekend?? * Heb je op het bovenste gedeelte van je papier getekend dan ben je positief en optimistisch. * Als je meer in het midden getekend hebt : ben je realistisch * Aan de onderkant van het papier : dan ben je pessimistisch en heb je de neiging een negatieve houding aan te nemen. * Als het varkentje naar links kijkt : geloof je in tradities, ben je vriendelijk en onthoudt je heel makkelijk verjaardagen, speciale data etcetera... * Als het varkentje naar rechts kijkt : ben je vernieuwend en aktief, maar je hebt niet veel interesse in je familie en je vindt belangrijke data niet van belang. * Kijkt het varkentje je recht aan : dan ben je recht voor zijn raap, je speelt graag voor de advocaat van de duivel en je bent niet bang discussies aan te gaan. * Als je veel details hebt getekend ben je analytisch, geduldig en op je hoede. * Als je niet zo veel details hebt getekend : ben je emotioneel, naief, niet erg methodisch en je neemt veel risico. * Als je minder dan 4 poten hebt getekend : ben je twijfelachtig of zit je in een erg veranderlijke periode van je leven. * Als je wel 4 poten hebt getekend : ben je zeker van jezelf, obstinaat en je houdt vast aan je idealen. * Als je méér dan 4 poten hebt getekend : ben je een idioot ! * De grootte van de oren geeft aan of je een luisterend oor kunt bieden : hoe groter de oren hoe beter je dat kunt.. * De lengte van de staart : geeft de kwaliteit van je sexleven aan, des te langer de staart, des te beter !!!!!! OK , Wie heeft GEEN staart getekend ????? hahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Bij mij klopte dat helemaal zeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan niet tekenen trololololo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik al dat werk doen als ik maar in de spiegel moet gaan kijken om een varken te zien?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |