![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Rudi Daems (Groen!) - 29 maart tot 4 april "Als adjunct kabinetschef van Vlaams Minister voor Milieu, Ludo Sannen, leerde hij ongetwijfeld al enkele kneepjes in het politieke vak. Nu krijgt hij de kans om zelf verkozen te worden in het Vlaams Parlement. Meer nog, hij trekt de lijst voor het V |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geachte,
Hou staat u tegenover de herfederalisering van domeinen zoals Buitenlandse Handel, Sport en Toerisme? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Rudi, kan U eens antwoorden nu U hier toch bent, aub?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ben bezig met een antwoordje, momentje
![]() Rudi |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alvast bedankt
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Waar het mij op aan komt is dat de burger beter wordt van onze
aangepaste staatstructuren. De kwaliteit van de geleverde dienst, de nabijheid van het beslissingsniveau, het comfort van de uitvoering en de aangeboden service vanuit de overheid, zijn veel belangrijker dan het niveau waarop de bevoegdheid ligt. Herfederaliseren is niet meteen de aangewezen richting, want we zijn al decennia lang bezig om rustig en grote conflichten bevoegdheden over te dragen van België naar Vlaanderen. Maar als het herfederaliseren betekent dat vroeger gemaakte fouten hersteld worden, dan sluit ik niets uit. ----------------- Rudi Daems 1e plaats Antwerpen En wanneer stemt u weer groen! ? |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor Vlaanderen stem ik BUB, maar voor Europa stem ik Groen! als ze weer wat Belgischer worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik herinner me nog de koehandel van de groenen in 1993 toen ze in ruil voor ecotaxen, hun stem verleenden om de sint-Michielsakkoorden te stemmen en dus België officieel om te vormen tot een federaal wangedrocht dat niemand nog begrijpt en enorm veel geld kost. Van beter bestuur gesproken, het kon niet slechter geregeld worden en dat dan nog zonder enige inspraak van de burger.
|
![]() |