![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.nu.nl/news/1805896/70/20_..._verdacht.html
Al die Marokkanen die hier niet mogen trouwen omdat hier gecontroleerd wordt doen dat dan maar in poco-België(bruxelle). Dat kan nooit standhouden in dit tempo.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wie gaat voor de vergrijzing zorgen denk je ???
![]() ![]() ![]() ![]() Je kan daar wel een beetje alles onder staan,mensen bestelen,hen doodslaan enz...Alles komt ten goede aan de oplossing van de vergrijzing ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 24 oktober 2008 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Lijkt me duidelijk dat huwelijken met partners uit islamitische landen extra onder het vergrootglas moeten. Indien er een scheiding is in de eerste 5 jaar wordt de ingevoerde terug uitgevoerd, ook 0 financiele steun aan de buitenlander in die periode. Persoonlijk ben ik voor de simpele oplossing om alles wat islamitisch is gewoon niet meer binnen te laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Het zoeken van taalonkundige en cultuuronwetende bruiden en bruidegommen in het land van herkomst is zoals de processie van Echternach betreffende integratie, 3 stappen vooruit, 2 stappen achteruit. Het afkondigen van een stop lijkt me daarom de beste oplossing. En waarom is het blijkbaar eenrichtingsverkeer?
|
![]() |
![]() |