Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2008, 23:34   #1
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard Ik heb NIET opgeroepen tot genocide. Verzoek tot aanpassen inhoud bericht

In onderstaande topic wordt gesuggereerd dat ik opgeroepen zou hebben tot genocide:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=113915

Dat is niet waar. Ik heb geschreven dat Turkije een bevolkingsuitwisseling zou moeten doen met de Aliens waarbij er 15 miljoen Koerden worden geruild met 15 miljoen Aliens.

Dit is duidelijk een grap van mijn kant. Ik denk dat de meeste forumleden het daarmee eens zijn. Dit is ook duidelijk GEEN oproep tot genocide. Mensen die dat lezen denken dat ik werkelijk tot genocide opgeroepen heb. Ik zou nooit zoiets smerigs doen. Daarom verzoek ik een moderator om de argumentatie in bovenstaande topic te wijzigen.

Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 23 oktober 2008 om 23:35.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 17:41   #2
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Als we dan toch bezig zijn : waarom zouden we de turken in de EU niet terug naar Turkije sturen en ruilen tegen Koerden - het heeft als voordelen dat er hier minder konflikten tussen Koerdische en Turkse culturele clubs zullen uitgevochten worden. In één moeite
laten we ook de turken uit Bulgarije en Cyprus vertrekken..

Ook nog doenbaar is een volksverhuizing van alle Walen naar Baskenland en vv alle Basken naar Wallonië (dat we dan gelijk omdopen in Baskenland) - met die mensen koimen we overeen om onmiddelijk België te splitsen in een onafhankelijk Baskenland en een onafhankelijk Vlaanderen.

Tot slot ben ik absoluut voorstander van een fusie van de nieuwe Nederlandse Gemeenten in de Antillen met de gemeente Baarle-Nassau en het oprichten van een belgische enclave in die gemeente op de Antillen : ik zal er dan goedkoop een 2de verblijf kunnen kopen en er minimaal 6 maanden per jaar verblijven.

DIT IS GEEN OPROEP TOT ETNISCHE ZUIVERING! het is maar voor te lachen !

Tempo toleras
sed vero aperas

Laatst gewijzigd door roger verhiest : 24 oktober 2008 om 17:42.
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 21:12   #3
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
In onderstaande topic wordt gesuggereerd dat ik opgeroepen zou hebben tot genocide:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=113915

Dat is niet waar. Ik heb geschreven dat Turkije een bevolkingsuitwisseling zou moeten doen met de Aliens waarbij er 15 miljoen Koerden worden geruild met 15 miljoen Aliens.

Dit is duidelijk een grap van mijn kant. Ik denk dat de meeste forumleden het daarmee eens zijn. Dit is ook duidelijk GEEN oproep tot genocide. Mensen die dat lezen denken dat ik werkelijk tot genocide opgeroepen heb. Ik zou nooit zoiets smerigs doen. Daarom verzoek ik een moderator om de argumentatie in bovenstaande topic te wijzigen.

Maar enfin als ik al banpunten krijg omdat ik niet mag zeggen dat iemand leugens neerpent op het forum over mij - waarom zouden ze u dan genadig zijn.

ps de moderatie vind dat elke forummer onwaarheden mag vertellen over een andere forumlid - de gedupeerde moet de leugens keer op keer maar weer weerleggen oh ja je kan dus inderdaad maar beter dader dan slachtoffer zijn in belgie. enne iedereen mag dus onwaarheden verkondigen - een precedent is geschapen yes ! het is aan het slachtoffer om het tegendeel keer op keer aan te tonen !

Laatst gewijzigd door shaddy : 24 oktober 2008 om 21:15.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 22:40   #4
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Als we dan toch bezig zijn : waarom zouden we de turken in de EU niet terug naar Turkije sturen en ruilen tegen Koerden - het heeft als voordelen dat er hier minder konflikten tussen Koerdische en Turkse culturele clubs zullen uitgevochten worden. In één moeite
laten we ook de turken uit Bulgarije en Cyprus vertrekken..

Ook nog doenbaar is een volksverhuizing van alle Walen naar Baskenland en vv alle Basken naar Wallonië (dat we dan gelijk omdopen in Baskenland) - met die mensen koimen we overeen om onmiddelijk België te splitsen in een onafhankelijk Baskenland en een onafhankelijk Vlaanderen.

Tot slot ben ik absoluut voorstander van een fusie van de nieuwe Nederlandse Gemeenten in de Antillen met de gemeente Baarle-Nassau en het oprichten van een belgische enclave in die gemeente op de Antillen : ik zal er dan goedkoop een 2de verblijf kunnen kopen en er minimaal 6 maanden per jaar verblijven.

DIT IS GEEN OPROEP TOT ETNISCHE ZUIVERING! het is maar voor te lachen !
Waarom zou een bericht over een volksuitwisseling met Aliens serieus genomen moeten worden? MET ALIENS!!! DAT ZIJN BUITENAARDSE WEZENS!!! Komop Roger, is het dan niet duidelijk dat een volksuitwisseling met ALIENS NIET KAN !!!!!!!!

Als ik zeg dat Marsmannetjes en Jupiterianen een volksuitwisseling moet doen dan neem je dat toch ook niet serieus of wel?
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 13:53   #5
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Waarom zou een bericht over een volksuitwisseling met Aliens serieus genomen moeten worden? MET ALIENS!!! DAT ZIJN BUITENAARDSE WEZENS!!! Komop Roger, is het dan niet duidelijk dat een volksuitwisseling met ALIENS NIET KAN !!!!!!!!

Als ik zeg dat Marsmannetjes en Jupiterianen een volksuitwisseling moet doen dan neem je dat toch ook niet serieus of wel?
Goed : jij en ik kunnen "badinerend" praten over "volksuitwisselingen", overigens een leuk eufemisme voor "etnische zuiveringen". In feite is dat een redelijk startpunt over fundamentele discussies over "nationalisme" en "volksnationalisme".. Een land waarvan het regime zacht gezegd autoritair is
kan tegenwoordig zijn dissidenten "buitenpesten", zodat ze gedwongen "politiek asiel" moeten aanvragen..

"Dissidenten? & wat dacht je van homo's, jongeren die zich bedreigd voelen door gedwongen huwelijken, abortuszoeksters, gebroodroofden ?"

De vraag is overigens pertinent : waarom moet een gebied "vreemdelingenvrij"
zijn en moet nationale trots voorrang hebben op menselijkheid ?

...

Ik wens Turkije alle succes toe met de onderhandelingen om toe te treden tot de EU en een voorspoedige oplossing van zowel het Koerdische als het Cyprische vraagstuk.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 23:04   #6
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Genocide
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2008, 18:00   #7
Diplomatius
Minister

Diplomatius's schermafbeelding

Standaard

Die 'cheer' was hier dan weer wat minder subtiel en wat minder goed gekozen hè Dronky
Diplomatius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be