![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Guy is met nieuwe look terug in de openbaarheid verschenen.
Zijn sabbatjaar loopt bijna ten einde , dus , ik ben weer ter beschikking!! Ik vind dat hij er nu nog karikaturaler uitziet dan vroeger met zijn nieuwe bril en wat zijn kapsel betreft: dit wordt even beroemd als het kapsel van Fabiola!!! Ik post dit onder binnenland omdat ik hem er echt van verdenk dat hij weer politiek wil gaan tussenkomen en dat hij stilletjesaan zijn plan aan het uitwerken is; Nog anderen dezelfde mening toegedaan??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() le vendu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe langer hoe meer, wordt het duidelijk dat we de huidige communautaire en economische chaos grotendeels aan zijn beleid te danken hebben. Ik veronderstel en hoop dat ze dat in de Wetstraat ook zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Nog veel beter dat inziet
Laatst gewijzigd door fransV : 30 november 2008 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() vhs heeft ons behoed voor belastingstijging ( belastingvermindering is er niet gekomen , de belastingdruk steeg met 0,1%)
maar heeft de uitverkoop van Vlaanderen zeker niet afgeremd |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() maar hij heeft het geld langs deuren en ramen buitengegooid en heeft de volgende generaties met een enorme last opgezadeld door overheidsgebouwen te verkopen en ze tegen enorme bedragen terug te huren (vb: financietoren, in 3 jaar is de verkoopsom al terugbetaald aan huur ! ! !)
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Als Verhofstadt aan een heropstanding denkt, zal zijn partij wel eerst een beetje moeten scoren in de volgende parlementsverkiezingen.
Laat ons beleefd blijven : hélemaal zeker is dat niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Aan 30 jaar federalistisch beleid van Martens, Dehaene en Verhofstadt en hun vele nationalistische handlangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Toevallig ook allemaal anti-Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man is naar het schijnt de populairste politicus van België en goed wat heeft de VLD anders te bieden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...ijdelijk.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Typische kleuterpolitiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Ik word ziek als ik er aan denk hoe een malafide vetsmelter uit Deinze het mogelijk maakte dat we zulk een wanregering kregen.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 30 november 2008 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik me nog goed kan herinneren lag het probleem bij het feit dat één pippo het verschil niet zag tussen de bak plantaardige olie (frituurvet) en transformatorolie op een (Waals ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat het volgende reële situaties zijn bij die enquetes: <Enqueteur>: "Goeienavond meneer mag ik u een paar vragen over politiek stellen?" <Respondent 1>: "Wij doen niet mee aan die vetzakkerij. Goeienavond verder" <Enqueteur>: "Goeienavond meneer mag ik u een paar vragen over politiek stellen?" <Respondent 2>: "Dat interesseert me niet ze meneer" <Enqueteur>: "Goeienavond meneer mag ik u een paar vragen over politiek stellen?" <Respondent 3>: "Als het echt moet." <Enqueteur>: "Wie vindt u de beste politicus?" <Respondent 3>: "Wie zijdde gij eigenlijk? Wordt dat ergens bijgehouden wat ik antwoord?" <Enqueteur>: "Wij zijn enquetebureau X en houden een anonieme enquete voor de VRT" <Respondent 3>:"De VRT! Dat zijn allemaal vetzakken! En anoniem? Dat zal wel ik betrouw dat rood nest voor geen haar. " <Enqueteer>: "Maar ik werk niet voor de VRT, maar in opdracht van.." <Respondent 3>:"Zie se meneer, ik ben niet geinteresserd in politiek schrijft u dat maar op en laat me verder gerust!" <Klik> <Enqueteur>: "Goeienavond meneer mag ik u een paar vragen over politiek stellen?" <Respondent 4>: "Als het echt moet." <Enqueteur>: "Wie vindt u de beste politicus?" <Respondent 4>: "Koning Boudewijn." <Enqueteur>: "Eeuh, ook iemand die bij een politieke partij zit misschien?" <Respondent 4>: "eeuh...Wilfried Martens? " <Enqueteur>: "Ook nog iemand die nationaal nog actief is?" <Respondent 4>: "Ik volg dat niet zo hard, kunt u mij misschien wat helpen?" <Enqueteur>: "Awel een andere premier misschien?" <Respondent 4>: "eeuh... ah ja den dinges! Hoe noemt die nu weer, die met zijn konijnetanden das onze premier toch hé! Euh, Verafstoot noemt ons Marie dien altijd. Pakt die maar. En wat heb ik nu gewonnen?" Enqueteur zucht en noteert 1 stem voor Verhofstadt. ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 1 december 2008 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is redelijk ridicuul, natuurlijk.
![]() |
![]() |