![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is toch altijd hetzelfde met dat gespuis. Dat ze ginder gaan betogen en ze hoeven echt niet terug te komen.
Het onderlijfje had toch moeten weten dat de joodse wijk niet veilig zou zijn wat hem het recht gaf te betoging te verbieden. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 31 december 2008 om 16:54. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister
|
De joodse wijk was vakkundig afgegrendeld. Geen kat is er ingeraakt. Geen vuiltje aan de lucht dus.
(ge moet uw prioriteiten kennen). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Waarom is er een speciale jodenwijk? Segregatie?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Minister-President
|
Altijd belachelijk hoe men het in de pers over 'jongeren' heeft. Noem een kat een kat zijnde 'minderjarig buitenlands gespuis'.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Het gaat over een vermeende aanval en het enige waar jij aan kan denken is hoe het wel in de krant had moeten staan? Waar liggen uw prioriteiten?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
.
Laatst gewijzigd door Mitgard : 31 december 2008 om 19:27. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind dat het nu maar eens gedaan moet zijn als allochtone jongeren om het slachtoffertje te spelen,genoeg eieren onder gelegd denk ik hoor
|
|
|
#8 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ga dat maar eens vertellen tegen de mensen wiens autoruiten werden ingeslagen dat het een vermeende aanval was. En ook de beelden op tv wezen daar niet op . Hoe jullie er in slagen steeds dat gespuis te blijven verdedigen snap ik niet hoor. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Europees Commissaris
|
Staat waarschijnlijk ergens in 'Het Rode Boekje'.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Erg begrijpelijk dat men zich verzet tegen de misdaden tegen de mensheid die op dit ogenblik op grote schaal gepleegd worden door de schurkenstaat Israel. De hele wereld zou tegen die smeerlapperij moeten protesteren.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat hebben de mensen wiens ruiten werden ingeklopt daar mee te maken? |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Waar ik me nog het meest aan stoor is dat deze mensen zich "verbonden" voelen met die mensen in Palestina. Die jongeren vallen nu hun eigen land aan he' ?? Of hoe zien zij Belgie ?? Misschien nog uitkeringen trekken + schade aanrichten... mooi meegenomen in deze economische crisis. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Natuurlijk waren daar ook meerderjarigen bij. Maar de poco's hebben het woord ''jongeren'' al zo hard verkracht dat de uitdrukking jongeren gelijk staat met allochtoons krapuul. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
Omdat duizenden km ver een 60-jarige oorlog aan de gang is, moet in Antwerpen alles kort en klein geslagen worden ? Dat deze rel-jongeren een Internationale Brigade oprichten, en naar Gaza trekken, om de Palestijnen te gaan helpen. D�*�*r kan ik nog respect voor opbrengen. Onschuldige burgers schrik aanjagen door hun autoruiten in te slagen, en de bus & tram aan te vallen echter, dat vind ik idioot en laf.
|
|
|
|