Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte

Discussietools
Oud 13 april 2004, 11:10   #1
joppe
Burger

Standaard

Hoe staat uw partij tegenover dit sadistisch gebruik?
Bent u het met mij eens dat deze praktijken in een moderne samenleving als de onze niet thuishoren en daarom actief opgespoord en streng bestraft moeten worden worden?
Oud 14 april 2004, 12:30   #2
Ahmed Azzuz
Vreemdeling

Standaard

beste,
allereerst wil ik je erop wijzen dat dit gebruik in de praktijk hier in belgie percentueel bijna nihil is, daarom ook belangrijk om dit niet te veralgemenen. en natuurlijk ben ik tegen deze praktijken,
Ahmed Azzuz is offline  
Oud 15 april 2004, 17:31   #3
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
... en natuurlijk ben ik tegen deze praktijken,
maar ik ben zeker niet van plan om er tegen in te gaan, want dat zou betekenen dat ik tegen de heilige geschriften inga, en dat kost me mijn aanzien binnen mijn eigen gemeenschap. (Lees : ik mag de moskee niet meer binnen).

Of was er nog iets anders dat U hier wou toevoegen?

Mogen we binnenkort van de moslim-democratische partij een duidelijk signaal verwachtten dat ze zich tegen de vrouwonvriendelijke en zelfs ronduit discriminerende benadering van vrouwen door de islam kant, en dat ze alles in het werk zal stellen om aan de soms mensontredderende toestand van de vrouwen binnen de moslimgemeenschap een halt toe te roepen ?

Liefst op papier.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
Oud 16 april 2004, 08:12   #4
khaled
Schepen

Standaard

Hallo ?
Iemand thuis ?

Eén van de beleefdheidsregels in het Westen is dat men toch probeert te antwoorden als er een vraag gesteld wordt. Indien je de vraag niet begrijpt, dan mag je dit gerust laten weten en dan verduidelijk ik wel even. Ik herhaal de vraag :

Mogen we binnenkort van de moslim-democratische partij een duidelijk signaal verwachten dat ze zich tegen de vrouwonvriendelijke en zelfs ronduit discriminerende benadering van vrouwen door de islam kant, en dat ze alles in het werk zal stellen om aan de soms mensontredderende toestand van de vrouwen binnen de moslimgemeenschap een halt toe te roepen ?

Kwestie van het gelijkheidsbeginsel te respecteren.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
khaled is offline  
Oud 16 april 2004, 21:30   #5
khaled
Schepen

Standaard

Mogen we binnenkort van de moslim-democratische partij een duidelijk signaal verwachten dat ze zich tegen de vrouwonvriendelijke en zelfs ronduit discriminerende benadering van vrouwen door de islam kant, en dat ze alles in het werk zal stellen om aan de soms mensontredderende toestand van de vrouwen binnen de moslimgemeenschap een halt toe te roepen ?
khaled is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be