![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wordt het eens geen tijd om even als verantwoordelijke ouder even een pak slaag te geven aan je ongehoorzame kinderen..Mij heeft het zeker geen kwaad gedaan,en ben een verantwoordelijke burgervader nu.Kreeg als het nodig was met de nodige dosering en uitleg..Nu zie je gewoon een oneindige discussie als je maar even aan ze raakt.Resultaat is dat ze stemmem horen en moeten doen wat ze horen.
En de ouders ze werken maar voort voor de derde vakantie van het jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kinky...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Soms kan dit nodig zijn, ja. Ik zag eens een aflevering van supernanny. Het begon over de ouders die 'heel lastige' kinderen hadden, en die ze niet baas konden. Maar mij leek het evident hoe dit kwam. Mn bloed kookte soms uit ergernis bij het zien van zoveel dommigheid vanuit de ouders, die zich zo lieten inpakken door hun kleine kinderen.
Die bleven maar de moeite doen om te 'communiceren' met die kinderen, terwijl die kinderen gewoon nog een leeftijd hadden dat die daar nog niet vatbaar voor waren. Een simpele krachtige 'ja' of 'nee' zou wonderen kunnen doen, maar niet al dat gezeem die de kinderen toch nog niet kunnen vatten. Die supernanny heeft al veel goeds gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kijk gepest ben ik weinig geweest,gewoon door zelf een mep te geven,en ze lieten me met gerust,vader zei het tegen me even een mep terug geven,hoe groot ze ook zijn,ze deinzen altijd terug.Zo ben ik groot geworden,angst overwinnen doe je niet alleen met woorden,maar af en toe als man,man zijn!Even kracht zetten met een vuist.En al die moraal ridders hier die even een antwoord gaan indienen nu.Als ik even een vuist tegen je kaak zet,dan piep je gewoon anders! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd die kinderen zitten echt niet te wachten op een psychologische uitleg van een half uur.
Daar maak je ze zo zot als een achterdeur mee. Indien nodig een tik op hun achterste en een consequent ja of nee.
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ja,maar met een gezond,en liefdevol verstand,en niet even meppen als je niet tevreden bent,want zo komen er tegenwoordig van hun werk naar huis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En meppen is er over. Een tic is voldoende en een duidelijke ja of nee. Zo weet dat kind wat wel en wat niet mag zonder tureluur te zijn.
![]() |