Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2009, 17:56   #1
fabianen
Gouverneur

Standaard Een pak voor de broek.

Wordt het eens geen tijd om even als verantwoordelijke ouder even een pak slaag te geven aan je ongehoorzame kinderen..Mij heeft het zeker geen kwaad gedaan,en ben een verantwoordelijke burgervader nu.Kreeg als het nodig was met de nodige dosering en uitleg..Nu zie je gewoon een oneindige discussie als je maar even aan ze raakt.Resultaat is dat ze stemmem horen en moeten doen wat ze horen.
En de ouders ze werken maar voort voor de derde vakantie van het jaar.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2009, 18:04   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Kinky...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2009, 18:13   #3
Peregrinus
Vreemdeling

Standaard

Soms kan dit nodig zijn, ja. Ik zag eens een aflevering van supernanny. Het begon over de ouders die 'heel lastige' kinderen hadden, en die ze niet baas konden. Maar mij leek het evident hoe dit kwam. Mn bloed kookte soms uit ergernis bij het zien van zoveel dommigheid vanuit de ouders, die zich zo lieten inpakken door hun kleine kinderen.
Die bleven maar de moeite doen om te 'communiceren' met die kinderen, terwijl die kinderen gewoon nog een leeftijd hadden dat die daar nog niet vatbaar voor waren. Een simpele krachtige 'ja' of 'nee' zou wonderen kunnen doen, maar niet al dat gezeem die de kinderen toch nog niet kunnen vatten.

Die supernanny heeft al veel goeds gedaan.
Peregrinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2009, 18:42   #4
fabianen
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peregrinus Bekijk bericht
Soms kan dit nodig zijn, ja. Ik zag eens een aflevering van supernanny. Het begon over de ouders die 'heel lastige' kinderen hadden, en die ze niet baas konden. Maar mij leek het evident hoe dit kwam. Mn bloed kookte soms uit ergernis bij het zien van zoveel dommigheid vanuit de ouders, die zich zo lieten inpakken door hun kleine kinderen.
Die bleven maar de moeite doen om te 'communiceren' met die kinderen, terwijl die kinderen gewoon nog een leeftijd hadden dat die daar nog niet vatbaar voor waren. Een simpele krachtige 'ja' of 'nee' zou wonderen kunnen doen, maar niet al dat gezeem die de kinderen toch nog niet kunnen vatten.

Die supernanny heeft al veel goeds gedaan.
Nee,echt ik bedoel een simpele krachtige mep op hun achterste,maar met de nodige argumentatie erbij,en jij bent de baas.
Kijk gepest ben ik weinig geweest,gewoon door zelf een mep te geven,en ze lieten me met gerust,vader zei het tegen me even een mep terug geven,hoe groot ze ook zijn,ze deinzen altijd terug.Zo ben ik groot geworden,angst overwinnen doe je niet alleen met woorden,maar af en toe als man,man zijn!Even kracht zetten met een vuist.En al die moraal ridders hier die even een antwoord gaan indienen nu.Als ik even een vuist tegen je kaak zet,dan piep je gewoon anders!
Oud 5 februari 2009, 18:52   #5
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Idd die kinderen zitten echt niet te wachten op een psychologische uitleg van een half uur.
Daar maak je ze zo zot als een achterdeur mee.
Indien nodig een tik op hun achterste en een consequent ja of nee.
Oud 5 februari 2009, 19:03   #6
fabianen
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Idd die kinderen zitten echt niet te wachten op een psychologische uitleg van een half uur.
Daar maak je ze zo zot als een achterdeur mee.
Indien nodig een tik op hun achterste en een consequent ja of nee.
Ja,maar met een gezond,en liefdevol verstand,en niet even meppen als je niet tevreden bent,want zo komen er tegenwoordig van hun werk naar huis.
Oud 5 februari 2009, 19:26   #7
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Ja,maar met een gezond,en liefdevol verstand,en niet even meppen als je niet tevreden bent,want zo komen er tegenwoordig van hun werk naar huis.
Dat is dan spijtig.
En meppen is er over.
Een tic is voldoende en een duidelijke ja of nee.
Zo weet dat kind wat wel en wat niet mag zonder tureluur te zijn.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be