![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Op een gegeven ogenblik verklaarde Abou Jahjah in Knack dat hij niet voor Arabisch als 4e landstaal was.
Sindsdien wordt de AEL constant verweten om vóór het invoeren van arabisch als 4e landstaal te zijn. Hoe zit dat nu eigenlijk? Ik hoor nogal tegenstrijdige dingen.
#2 |
Minister-President
|
![]() De heer Azzuz mag meteen zijn oordeel geven over het voorstel om Engels als tweede taal (of vierde taal) in te voeren voor alle Belgen.
Esperanto of Lojban als 5 de taal ? Enz.
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vrees dat we hierop (net als op alle andere topics) geen antwoord zullen krijgen
|
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() beste,
u bent juist geinformeerd , dyab heeft nooit geeist dat het arabisch een vierde landstaal wordt. en ja, heel wat racisten blijven een leugen hanteren om mensen tegen hem op te jagen. blijkbaar is men nog steeds niet in staat om hier in belgie een inhoudelijk argument te hanteren tegen de AEL. zie maar naar de artikels die mensen zoals yves desmedt of roger van houtte naar de buitenwereld insturen. geloof me, ze zullen hun verwijten en leugens nooit kunnen bewijzen noch geloofwaardig kunnen verkopen bij een live debat. de AEL wordt nu eenmaal gecriminaliseerd en op debatten gemijd daar men schrik heeft om ontmaskerd te worden. |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() [size=6]geen provocatie[/size]
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bedankt, |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Door gewelddadige betogingen te organiseren, journalisten te bedreigen en tv stations te kapen, criminaliseert u zichzelf. Daar hebt u de vlamingen heus niet voor nodig, me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat was pas goed bedoeld van "8-Met"! |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#12 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
______________________________ 50 karakters dienen ingevoerd te worden wil men gepost worden Gelieve dus uw quota vol te maken ookal zegt het niks |
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#15 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Echt een mooi voorbeeld inderdaad. De meest linkse en pro-migranten journalist van België. Als zelfs hij tegen de AEL is zou ik me toch eens vragen beginnen stellen. |
||
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Enne...debatten worden misschien vermeden omdat er doodsbedreigingen op volgen???? ![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu we dan toch over talen hebben, wat denkt de MDP eigenlijk van de talenkwesties in de wereld? Iedereen Engels, iedereen Frans, Arabisch misschien, of zijn jullie toevallig voorstanders van Esperanto
![]()
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() De ervaring leert ons dat je zo iets niet kan opleggen. De economische werkelijkheid stuurt alles. Kennis en wetenschap daar gaat het om. Alles wat van belang is wordt in het engels neergeschreven. Dit geld vor boeken, vakbladen, tijdschriften. Lokaal zijn de plaatselijke talen nog wel belangrijk, maar op wereldschaal is alleen engels belangrijk. Het belet natuurlik niemand na te denken over een beter alternatief. Ik geloof dat het verloren moeite is.
Mvg. Rogier |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() ik ben aboluut geen racist, maar om arabisch als vierde landstaal te nemen...
![]() DAT zie ik dus niet zitten. Stel je voor, dat wij naar een Arabisch land gaan, en daar gaan een heleboel vlamingen wonen (of belgen, wat je maar wil), denk je dat wij het zelf maar moeten vragen om nederlands als landstaal te nemen. Ik stel het me al voor... En verder heb ik absoluut niks tegen buitenlanders, ik heb zelf enkele goede turkse vrienden. Maar gisteren reed ik in Antwerpen op de fiets, en iemand rijdt me voorbij en spuugt gewoon in m'n gezicht, zonder reden. Rara, toch wel een marrokaanse jongere... Ik zeg niet dat ze allen zo zijn, maar zo krijg ik wel mijn bedenkingen... rgds, Johano
#20 |
Vreemdeling
|
![]() U zei dat engels het alternatief is?? Laat maar zo, geef mij maar esperanto, DAT is pas een alternatief...