Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte

Discussietools
Oud 11 april 2004, 21:16   #1
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Op een gegeven ogenblik verklaarde Abou Jahjah in Knack dat hij niet voor Arabisch als 4e landstaal was.
Sindsdien wordt de AEL constant verweten om vóór het invoeren van arabisch als 4e landstaal te zijn. Hoe zit dat nu eigenlijk? Ik hoor nogal tegenstrijdige dingen.
Oud 12 april 2004, 15:21   #2
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

De heer Azzuz mag meteen zijn oordeel geven over het voorstel om Engels als tweede taal (of vierde taal) in te voeren voor alle Belgen.
Esperanto of Lojban als 5 de taal ? Enz.
Oud 12 april 2004, 18:32   #3
Boer
Vreemdeling

Boer's schermafbeelding

Standaard

Ik vrees dat we hierop (net als op alle andere topics) geen antwoord zullen krijgen
Boer is offline  
Oud 13 april 2004, 13:52   #4
Ahmed Azzuz
Vreemdeling

Standaard

beste,
u bent juist geinformeerd , dyab heeft nooit geeist dat het arabisch een vierde landstaal wordt. en ja, heel wat racisten blijven een leugen hanteren om mensen tegen hem op te jagen. blijkbaar is men nog steeds niet in staat om hier in belgie een inhoudelijk argument te hanteren tegen de AEL. zie maar naar de artikels die mensen zoals yves desmedt of roger van houtte naar de buitenwereld insturen.
geloof me, ze zullen hun verwijten en leugens nooit kunnen bewijzen noch geloofwaardig kunnen verkopen bij een live debat.
de AEL wordt nu eenmaal gecriminaliseerd en op debatten gemijd daar men schrik heeft om ontmaskerd te worden.
Ahmed Azzuz is offline  
Oud 13 april 2004, 13:54   #5
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

[size=6]geen provocatie[/size]
De Knut is offline  
Oud 13 april 2004, 18:54   #6
Jinx
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Azzuz
beste,
u bent juist geinformeerd , dyab heeft nooit geeist dat het arabisch een vierde landstaal wordt. en ja, heel wat racisten blijven een leugen hanteren om mensen tegen hem op te jagen. blijkbaar is men nog steeds niet in staat om hier in belgie een inhoudelijk argument te hanteren tegen de AEL. zie maar naar de artikels die mensen zoals yves desmedt of roger van houtte naar de buitenwereld insturen.
geloof me, ze zullen hun verwijten en leugens nooit kunnen bewijzen noch geloofwaardig kunnen verkopen bij een live debat.
de AEL wordt nu eenmaal gecriminaliseerd en op debatten gemijd daar men schrik heeft om ontmaskerd te worden.
Misschien kan u dan ineens even verduidelijken waar uw wel voor staat? Dan doen zich zo geen dingen voor.
Bedankt,
Jinx is offline  
Oud 13 april 2004, 22:07   #7
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beste,

Door gewelddadige betogingen te organiseren, journalisten te bedreigen en tv stations te kapen, criminaliseert u zichzelf.

Daar hebt u de vlamingen heus niet voor nodig, me dunkt.
den broeder is offline  
Oud 13 april 2004, 22:11   #8
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zie maar naar de artikels die mensen zoals yves desmedt
Juist ja, yves Desmedt staat bekend om zijn extreem rechtse anti-migranten standpunten
jules is offline  
Oud 13 april 2004, 23:18   #9
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
Citaat:
beste,

Door gewelddadige betogingen te organiseren, journalisten te bedreigen en tv stations te kapen, criminaliseert u zichzelf.

Plus... tussen haakjes... de "Diamantsector" openlijk voor leugenaar uit te gaan maken... oeps ! oh nee, dat kwam omdat de AEL helden de joodse medeburger wilde verwittigen: braaf zijn anders komt Hamas een bommetje leggen hier in Antwerpen!
Dat was pas goed bedoeld van "8-Met"!
PollyCorrect is offline  
Oud 13 april 2004, 23:27   #10
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder

Plus... tussen haakjes... de "Diamantsector" openlijk voor leugenaar uit te gaan maken... oeps ! oh nee, dat kwam omdat de AEL helden de joodse medeburger wilde verwittigen: braaf zijn anders komt Hamas een bommetje leggen hier in Antwerpen!
Dat was pas goed bedoeld van "8-Met"!
En 2-Zonder
Oud 13 april 2004, 23:47   #11
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dyab heeft nooit geeist dat het arabisch een vierde landstaal wordt
Dyab in een interview in Knack:"Met de tweede en derde generatie is er nu een binnenlandse minderheid van mensen die hier geboren zijn en een andere taal hebben. Als je consequent wilt zijn met het internationaal recht, moet je Arabisch erkennen als vierde landstaal." Hij heeft het nooit geëist, het kwam alleen spontaan even ter sprake.
Oud 14 april 2004, 00:04   #12
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
dyab heeft nooit geeist dat het arabisch een vierde landstaal wordt
Dyab in een interview in Knack:"Met de tweede en derde generatie is er nu een binnenlandse minderheid van mensen die hier geboren zijn en een andere taal hebben. Als je consequent wilt zijn met het internationaal recht, moet je Arabisch erkennen als vierde landstaal." Hij heeft het nooit geëist, het kwam alleen spontaan even ter sprake.
als ik iets eis gebruik ik ook : je moet
Oud 14 april 2004, 00:12   #13
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
En 2-Zonder
of 8 met �* Zuster!

Oud 14 april 2004, 00:24   #14
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
En 2-Zonder
of 8 met �* Zuster!

Oud 14 april 2004, 06:56   #15
cyrus_v2000
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Citaat:
zie maar naar de artikels die mensen zoals yves desmedt
Juist ja, yves Desmedt staat bekend om zijn extreem rechtse anti-migranten standpunten
ROFL
Echt een mooi voorbeeld inderdaad. De meest linkse en pro-migranten journalist van België. Als zelfs hij tegen de AEL is zou ik me toch eens vragen beginnen stellen.

cyrus_v2000 is offline  
Oud 15 april 2004, 21:47   #16
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beste,
Yves Desmedt en Roger Van Houtte zijn nog heel braafjes als je gaat vergelijken met wat Theo Van Gogh over jullie bende schrijft...ik ben dan ook een fan van hem!
Enne...debatten worden misschien vermeden omdat er doodsbedreigingen op volgen????
Vicky is offline  
Oud 16 april 2004, 08:50   #17
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Nu we dan toch over talen hebben, wat denkt de MDP eigenlijk van de talenkwesties in de wereld? Iedereen Engels, iedereen Frans, Arabisch misschien, of zijn jullie toevallig voorstanders van Esperanto ?
Oud 18 april 2004, 19:13   #18
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

De ervaring leert ons dat je zo iets niet kan opleggen. De economische werkelijkheid stuurt alles. Kennis en wetenschap daar gaat het om. Alles wat van belang is wordt in het engels neergeschreven. Dit geld vor boeken, vakbladen, tijdschriften. Lokaal zijn de plaatselijke talen nog wel belangrijk, maar op wereldschaal is alleen engels belangrijk. Het belet natuurlik niemand na te denken over een beter alternatief. Ik geloof dat het verloren moeite is.

Mvg. Rogier
Rogier is offline  
Oud 15 mei 2004, 13:34   #19
Johano
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar Johano
Standaard

ik ben aboluut geen racist, maar om arabisch als vierde landstaal te nemen...

DAT zie ik dus niet zitten. Stel je voor, dat wij naar een Arabisch land gaan, en daar gaan een heleboel vlamingen wonen (of belgen, wat je maar wil), denk je dat wij het zelf maar moeten vragen om nederlands als landstaal te nemen. Ik stel het me al voor...

En verder heb ik absoluut niks tegen buitenlanders, ik heb zelf enkele goede turkse vrienden. Maar gisteren reed ik in Antwerpen op de fiets, en iemand rijdt me voorbij en spuugt gewoon in m'n gezicht, zonder reden. Rara, toch wel een marrokaanse jongere...

Ik zeg niet dat ze allen zo zijn, maar zo krijg ik wel mijn bedenkingen...

rgds,

Johano
Oud 15 mei 2004, 13:35   #20
Johano
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar Johano
Standaard

U zei dat engels het alternatief is?? Laat maar zo, geef mij maar esperanto, DAT is pas een alternatief...

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be