![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Ruben Cottenjé (Belgische Alliantie) (13 t.e.m 19 april) Zoals Ruben het zelf verwoordt: "De BUB heeft zich afgesplitst van haar voorzitter, maar zag zich door de rechten op de (domein)naam genoodzaakt om een andere naam te kiezen". Iedereen deed aanvankelijk wat meewarig over de Belgische Alliantie, een afsplitsing van zowat de kleinste partij van dit land. Maar nu laat de Belgische Alliantie zien dat ze in alle delen van het land een kern heeft opgebouwd en lijsten indient voor elke regio. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste
Waarom zou ik op BUB stemmen duveltje382 (indien er fouten staan in mijn post ligt dit aan politics.be die een deel van mijn rechten heeft afgenomen zonder reden )
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg ik kan niet meer volgen hoor
![]()
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Ik wil voor de BIB stemmen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De beweegreden om voor de Belgische Alliantie te stemmen zou kunnen liggen in het feit dat we een einde willen maken aan de communautaire twisten waaronder ons land gebukt gaat. De Belgische Alliantie is er zich van bewust dat België een sterk merk is en dat de eendracht leidt tot een veiligstellen van onze welvaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een einde maken aan de communautaire twisten.
Kan u concreet zeggen hoe u dat gaat doen? Politiek baseer je immers niet op sentimenteel gepreek maar op feiten en instrumenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb jullie niet gevolgd, maar jullie waren als BUB al zo klein, nu zijn jullie nog zoveel kleiner geworden, plus een groot deel van jullie geloofwaardigheid dat jullie hebben kwijtgespeeld door die ridicule strubbelingen die uiteindelijk tot jullie split leidden.
Mijn vraag is nu: vrees je niet dat je de gebieden Brussel en Wallonië zult verliezen aan BUB, en dat jullie het vooral zullen moeten doen met enkele sympathisanten uit Vlaanderen?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is simpel. Uit puur unitarisme is de BUB gesplitst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wij hebben zeer zeker ook leden in Brussel en Wallonië, maar ondervinden wel dat de roep naar een pro-Belgische partij ginds minder sterk is omdat de traditionele Franstalige partijen niet contra-België zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben verheugd dat een Belgischgezinde partij direct 34 procent zal behalen! Dat lijkt me het sterkste debuut in de Belgische politiek ooit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
En het feit dat BUB niet opkomt in Vlaanderen is misschien te verklaren dat BA bestaat uit het gehele Vlaamse gedeelte vh land vd vroegere BUB, terwijl de huidige BUB bestaat uit de restjes vanuit Brussel en Wallonië.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 14 april 2009 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt helemaal niet, integendeel zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Hoe is het dan wel? Leg uit, zodat we wat bijleren.