![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() VOOR
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() die ploste omgang van arrogantie en hoogmoedigheid naar 200% slachterofferrol is ook zoiets dat ik eerlijk gezegd alleen het Blok zie doen...maar tja, hoogmoed komt voor de val
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 13 juni komt die "val", maar het zal -jammer voor jullie- wellicht een val naar boven worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Knuppel, je staat met de Vlaamse Beweging aan de rand van de afgrond, ongetwijfeld zet je weldra een grote stap vooruit
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over 'aan de rand van de afgrond staan' gesproken, ik heb zo'n ideetje wat er precies aan die rand staat.
Of dacht je dat België opeens buiten gevaar is omdat het Vlaams Blok door een Belgische rechtbank veroordeeld werd?
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Ze zeggen dan,
Laat u niet vangen.. ...Het vlaams blok zet aan tot discriminatie! |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reporter:" Kan u een kleine reactie geven over het proces" Sympathisant: "Als lid van de RvB kan ik zeggen dat enkel en alleen Frank Vanhecke de pers te woord staat" (zei hij vijf keer of zo) Reporter: "Dat is inderdaad een mooi voorbeeld van de vrije meningsuiting waar jullie voor staan." Touché! Zijn gezicht was goud waard! ![]() ![]()
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Lol, dat vond ik ook zo grappig
En hij dan van, (al stotterend) Vandaag hebben we gezien waar vrije meningsuiting voor stond. ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en toen kreeg hij ineens een inval (een hele tijd later)
"De vrije meningsuiting is in dat gebouw (wijzende vinger) vandaag net vermoord! 8) En trots dat hij was! ![]()
#13 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Vraag maar eens aan Geert van Cleemput, ex-hoofd van de Vlaams Blok-studiedienst, hoe ze bij het Vlaams Blok denken over vrije meningsuiting!
Alleen de grote vier mogen dat, als iemand van een lager echelon dat lef heeft kan die zijn C4 komen halen... |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Betreurenswaardig,
Het feit dat personen die de procedure hebben ingespannen, niet hebben ingeschat dat de consequentie van dit arrest, dat in Wallonië wordt toegejuigd, zo'n reactie en slechte timing tot gevolg zouden kunnen hebben, noem ik gewoonweg, gebrek aan verantwoordelijkheidszin. Regelrecht, zonder de minste kans op een inhoudelijke bestrijding van het blokprogramma, wordt deze partij nu in een prachtsituatie gebracht en zij zullen niet nalaten dit onmiddellijk te verzilveren. Brussel wordt onbestuurbaar, Vlaanderen dreigt alleen nog met een tripartite regeerbaar te blijven, en Wallonië vergeet dat door hun kortzichtige uitspraken zij zelfs een bedreiging vormen voor het verder bestaan van de democratie in ons land. België dreigt hierdoor ook onbestuurbaar te worden, met alle gevolgen vandien. Vlaanderen zal geen armslag meer hebben en molenwiekend ten ondergaan in de massa Europa, gevolgd door België, en met als resultaat dat wij allen Europeanen dreigen te worden, zonder spreekrecht. Zielig hoe de laatste interventie van Miet Smet op Europees vlak werd afgebroken door een Italiaan, die niet eens een oortje in had zodat hij haar eventueel zou kunnen begrijpen, en slechts oog had voor zijn klok en zijn hamer. Er wachten alle democraten nog moeilijker tijden nu na dit arrest dan ervoor. In de hoop dat de politici van alle niet Blokpartijen dit eindelijk zullen inzien voor het te laat is. Open your eyes !!!!!
#15 |
Partijlid
|
![]() Volgens de laatste peilingen zou een tripartite wel niet nodig zijn!
|
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Beste Didius,
Adviseer U om de volgende peiling af te wachten, de vorige hield geen rekening met de effecten bij de bevolking van deze uitspraak. 't zou er nu wel eens heel anders kunnen uitzien vrees ik en zelfs Uw partijvoorzitter vrees ik, denkt er ook zo over aan zijn uitspraak te horen, hij is in elk geval zeer voorzichtig en dat siert hem groeten
#17 |
Partijlid
|
![]() o ik ben ook voorzichtig met peilingen. En ik onderschat het effect van de uitspraak niet. Ik ben zeker dat het VB er ten volle gebruik zal van maken.
Maar precies u liep voor op de feiten. U zei dat er een tripartite ging nodig zijn. En het was daartegen dat ik reageerde. Met alle respect |
![]() |