Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2009, 21:44   #1
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard De terugkeer van Voldemort

Wat is er toch loos met dit land? Trek ik één week naar het buitenland op vakantie en glipt daar toch wel de heer Yves Leterme weer in de federale regering binnen.

Welke minkukel stopt nu de portefeuille van Minister van Buitenlandse zaken, betrekkingen en handel in handen van een schlemiel die de schaduw van de parochiale kerktorenspits nooit ontgroeien zal.

Als hier maar weer geen malheuren van komen. Ik kan alvast mijn ongeduld amper de baas.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 17 juli 2009 om 21:47.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2009, 22:02   #2
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Dezelfde reden als waarom De Gucht in 2004 minister van buitenlandse zaken werd: indien hij in het buitenland zit dan kan hij in het binnenland geen ambras maken en in het buitenland luistert toch niemand naar België.

Dit scenario was trouwens reeds begin januari reeds voorspeld.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2009, 22:10   #3
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Wat is er toch loos met dit land? Trek ik één week naar het buitenland op vakantie en glipt daar toch wel de heer Yves Leterme weer in de federale regering binnen.

Welke minkukel stopt nu de portefeuille van Minister van Buitenlandse zaken, betrekkingen en handel in handen van een schlemiel die de schaduw van de parochiale kerktorenspits nooit ontgroeien zal.

Als hier maar weer geen malheuren van komen. Ik kan alvast mijn ongeduld amper de baas.
he's under your skin
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2009, 05:08   #4
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Van Rompuy zou beter de eer aan zichzelf houden en het ontslag van zijn regering indienen. Belgie is onbestuurbaar.
Oud 18 juli 2009, 07:28   #5
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard de kat en de melk

Zopas op het vrt radio nieuws. De regering vraagt in het kader van de bestrijding van de varkensgriep de toestemming aan het parlement om uitzonderingsmaatregelen (koninklijke besluiten) te mogen uitvaardigen zonder daarom eerst langs het parlement te hoeven.

Welke regering vermoeit er zich mee om volmachten aan te vragen, wanneer er reeds in die regering notoir personen zetelen, die in het verleden duidelijk bewezen hebben om zich geen kneet aan te trekken van de scheiding der machten? Wellicht het soort regering waar de heren Yves Leterme en Hans D'Hondt deel van uit maken. Uit de beelden van de eerste ministerraad gisteren, kon ik gisteren vaststellen dat zij er terug samen in zetelen.

Het demonstreert in elk geval treffend wat het soort van creativiteit en van innovatie zal zijn waaraan we ons in de toekomst kunnen verwachten; en waarop deze regering zal betrouwen om crisissen verschillend van de varkensgriep aan te pakken.

De leerling tovenaar en de volmachten zijn terug, jongens en meisjes.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 juli 2009 om 07:35.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be