![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Novum/AP) - De Canadese auto-onderdelenfabrikant Magna is het donderdag met de directie van General Motors eens geworden over de overname van autofabrikant Opel. Het is nu nu aan de leiding van het GM-concern om over het bod te beslissen.
Lees verder: http://buitenland.nieuws.nl/565223/m...t_gm_over_opel Wat zullen de gevolgen zijn voor Opel Antwerpen ? Wat is de rol van de Duitse overheid in deze ? Moet Vlaanderen eventueel over de brug komen met veel geld om Opel A'pen open te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ons Magda? of was het toch Magna?
En vlaanderen mag zijn geld niet weggooien aan uitgeleefde industrieen, zij moet investeren in moderne diensten en technologie-bedrijven. En ophouden de VLAAMSE ondernemers uit te buiten, en terzelfdertijd buitenlandse investeerders vet te mesten met subsidies, speciale belastingsregimes, bijna gratis gronden, ... Dus ja, Opel dicht, maar dat weten we al tien jaar niet? En Flemish Space Industries open. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu met sossen in de regering zullen we er niet moeten op rekenen, de scoordrang van de sossen voor die paar 1000 werknemers de indruk willen geven dat ze gans het land gaan redden.... terwijl het precies die 9.999 miljoen andere belgen gaan zijn die deze geleidelijke ondergang pijnlijk gaan meefinancieren zoals cockerill en steenkoolmijnen indertijd.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft geen belang, waarover gaat die discussie meestal: heb ik een faire ontslagvergoeding, kan ik meer krijgen door aan de bel te hangen, en kan ik nog werk vinden aan die overbetaalde wedde en nee daarom moet ik gefrusteerd rondlopen en zitten eisen dat de regering en gans de gemeenschap die tiental egoisten helpen financieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En Opel Antwerpen gaat dicht!
(dit vanwege de reputatie van VLAANDEREN in het buitenland!, moest Opel in Brusselof Walloniê liggen beef het open) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Reputatie ? Neen. Het hopeloze geklungel, de totaal ontspoorde ambtenarij, de politieke puinhoop en het oneindige profitariaat waardoor het hier driedubbel zo duur is als "op een ander" om iemand tewerk te stellen ? Ja.
![]() |
#10 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat durf ik te betwisten. uiteindelijk tellen voornamelijk wel de € of $ , maar die multinationals hebben vaak grote aandeelhouders uit het MO. en dergelijke participaties zullen nu alleen maar geïntensifieerd zijn. Heb het al meegemaakt dat wij naast een contract grepen omdat oa een concurrent uit de Nederlanden ons Vlamingen als de grootste racisten van West europa omschreef.... Tja, in business wordt het nu eenmaal hard gespeeld. Maar als je je moet verlagen tot dergelijke "tactieken" ![]()
![]() |
![]() |