![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben niet so thuis in dit thema, maar dit bericht dat ik vandaag toekreeg wil ik met dit forum delen. Ik weet niet goed wat er van te denken. Mij lijkt hier sprake van een onrechtvaardigheid, of heb ik iets niet goed verstaan. Ik had dit evengoed in 'samenleving' kunnen plaatsen, want ik veronderstel dat een 'autochtoon' in die situatie evengoed dit klaarkrijgt. Is hier echter geen sprake van misbruik van een systeem kan men zich afvragen. Is het mischien een manier waarop België poogt een dalend geboortecijfer tegen te gaan ('onbewust' mischien)?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 september 2009 om 16:42. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 september 2009 om 16:49. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Inderdaad:
http://www.google.be/search?hl=nl&sa...cr%3DcountryBE http://www.google.com/#hl=en&source=...a7f458acaa2672 Results 11 - 20 of about 374 for hoax bouziane. (0.28 seconds) De afkortingen verwijzen naar Franse systemen (RMI, revenu minimum d'Insertion. APJE, allocation pour jeune enfant) etc. Gewoon een vertaling van een overbekende Franse hoax. Het zou interessant zijn , de naam te kennen van de partijmilitant die hem doorstuurde... Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2009 om 16:57. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bedankt voor dat op te klaren. Ik heb juist een email met rechtzetting rondgestuurd.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Minister-President
|
Hoax misschien maar helemaal niet onmogelijk. Kindergeld beter afschaffen en vervangingen door een aftrekbaar bedrag per kind via de belastingen. Zo zijn enkel zij die werken en dus belastingen betalen de begunstigde.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Je bent wel héél selectief in het toekennen van belastingsverminderingen, hé?
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alhoewel onomstotelijk bewezen wordt dat dit volstaat met leugens blijft er wel iets hangen van "niet helemaal onmogelijk" Mag ik je er ook op wijzen dat voor iedere belastingsaftrek geldt : Hoe hoger het inkomen, hoe hoger het voordeel. |
|
|
|
|