![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De populairste popgroep van België brengt een nieuwe single uit, getiteld: Leve België! Het is een ode aan de eenheid van ons geliefde Vaderland. Benieuwd na hoeveel dagen dit prachtige lied op nummer één van de hitparades zal prijken.
![]() Van hun (volledig tricolore) website: CLOUSEAU - ‘LEVE BELGIË’ Vandaag, als het even mag, neem ik een besluit over noord en zuid Vandaag hijs ik snel de vlag want de trein ontspoort tussen zuid en noord Wij hebben een mooi verleden, ook al spreken we een andere taal Wij delen het mooiste land en in ons hart klinkt er één verhaal On est tous les mêmes want we zijn allemaal Belgen Oui, je vous aime, ons geheim zijn Vlamingen en Walen in hetzelfde land In dit kleine land, ons Belgenland, staan Vlamingen en Walen aan dezelfde kant Dat mag toch niet verdwijnen want ik hou van België Vandaag staan we zij aan zij et les différences nemen wij erbij Vandaag is de eendracht groot, zijn we eensgezind, da’s niet idioot Wij delen dezelfde passie, wij leven dezelfde droom Ik denk dat de Vlaamse Leeuw en de Waalse Haan samen sterker staan On est tous les mêmes want we zijn allemaal Belgen Oui, je vous aime, ons geheim zijn Vlamingen en Walen in hetzelfde land In dit kleine land, ons Belgenland, staan Vlamingen en Walen aan dezelfde kant Dat mag toch nooit verdwijnen want ik hou van België Leve België! Oh, vive la Belgique! Ja, leve België! Oh, oh, owowowo On est tous les mêmes want we zijn allemaal Belgen Oui, je vous aime, ons geheim zijn Vlamingen en Walen in hetzelfde land In dit kleine land, ons Belgenland, staan Vlamingen en Walen aan dezelfde kant Dat mag toch nooit verdwijnen want Ik hou zo van ons kleine landje Geef mij dus maar ons kleine landje : België! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Het is dan ook de jeannettengroep Clouseau, populair bij zwakzinnigen.
Wouters is allicht een adellijke titel beloofd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan uw mond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hiermee gelijk alle problemen mee opgelost zijn: oke!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een artiest mag enkel een politieke mening verkondigen als hij rechts en Vlaamsgezind is.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dit nummer op de eerste plaats in de hitlijsten zal komen - en geen mens die daaraan twijfelt - heeft overigens niets te maken met de inhoud van de tekst maar alles met het feit dat het een nummer van Clouseau is. Dit is immers een groep waarvan de fans sowieso toch alles kopen wat ze uitbrengen. Laat hen bijvoorbeeld 'Vlaanderen Mijn Land' van Will Tura coveren en het op single uitbrengen, en het zal evenzeer verkopen.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 1 september 2009 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het moet ernstig zijn als dit soort middelen worden ingezet.
Zal wel geforceerd worden langs alle denkbare media kanalen. Kassa kassa voor de zingende baronnen in spe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Valt het niet op dat sporters en kunstenaars pro-belgiek zijn ,
komt wellicht omdat zij een apart fiscaal statuut hebben en dus - net als parlementairen - de hoge lasten op arbeid niet voelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welkom terug Patriot! Eerlijk gezegd begon ik die ronkende topictitels en dito inhoud wel een beetje te missen
![]()
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Kan je de waarheid niet aan jongen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is gewoon volledig nep, "artiesten" die voor een habbekrats de poep aflikken van het regime. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Pf, vond Clouseau best goed. Maar dit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katastroof ???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 1 september 2009 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() positief als zelfs een band als Clouseau alles uit de kast moet halen om België te redden. dat zegt genoeg over hoe dicht we bij een scheiding staan.
voor de rest vind ik het nog altijd een goede band, punt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clouseau, wie of wat is dat misschien?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |