![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geef teruggekeerde bannelingen een nick met serienummer, zodat we ze kunnen herkennen.
bv KAT 1 KAT 2 etc... Dat zou meteen ook het ego strelen van de actievoerders die campagne voerden voor hun terugkeer. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De volgende dag was die kat weer daar.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je zo ook willen omgaan met mensen die een veroordeling opliepen? En bordje of plakker waardoor ze herkenbaar zijn de rest van hun leven bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die kat kom weer,
die kon nie langer wach, Die kat kwam weer de volgenden dag De kat kwam weer Geloof me het is waar Den volgende dag was die kat daar weer daar! |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Raf al terug?
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je hem niet goed snapt. Als die teruggekeerde bannelingen kat1, kat2... zouden "heten", dan zou "eno2" ook wel eens iets "speciaals" kunnen zijn, niet?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lijkt me scheikundig: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stikstofdioxide Niet gezond trouwens ![]() Ook niet zo veilig: http://www.cdc.gov/niosh/ipcsndut/ndut0930.html ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 januari 2010 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die boer die zwoer hem blau hij zou die kat doodskiet hij heef die roer gelaan met kruit en dynamiet hij lij hem op die weg waardoor die kat moes kom haren velletjes en beentjes maar die kat kom weer die kon nie langer wach ... ....... Kan het nog helemaal van buiten zeggen dat liedje. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vreemd , heel vreemd , Raf is nog steeds banneling maar zijn avatar is zichtbaar , dus blijkbaar niet permanent.
Hoelang kun je hier tijdelijk geband worden , en zeg niet zolang als Anna List ![]()
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ja, vooral voor bannelingen met pedofiele neigingen en andere sexuele perversiteiten zoals exhibitionisme..
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() In tegenstelling tot ENO 1, die al twaalfhonderd jaar dood is, leef ik nog.
Ik ben ook nooit twintig jaar geband , zoals hij. |
![]() |