![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Vanaf heden krijgt het plezier om afgefikte moskeeën na het lezen van onderstaande kranteartikel een extra impuls, lees en geniet mee!!!
Landelijke ochtendkrant Telegraaf woensdag 28 april 2004 : Moskeeën zijn nauwelijks nog te verzekeren door Coen Springelkamp Amsterdam, woensdag Het is steeds moeilijker moskeeën te verzekeren tegen brand, vandalisme en ander onheil. Veel verzekeringsmaatschappijen vinden het risico op schade te groot. Sinds de toegenomen terreurdreiging zijn de premies spectaculair verhoogd, voorwaarden drastisch aangescherpt en sommige polissen zelfs beëindigd. Gebedshuizen, waaronder moskeeën, zijn in assurantietermen zogenoemde ´moeilijk verzekerbare objecten´. Hieronder vallen niet alleen moskeeën, maar ook massagesalons, parenclubs en shoarmazaken. Vervolg van pagina 1 Moskeeën Volgens Peter Leutscher van Marsh, een bedrijf dat risico´s voor verzekerinsmaatschappijen in kaart brengt, is het verzekeren van moskeeën onder de huidige omstandigheden een verhoogd risico. Leutscher: "Moslimfundamentalisme staat op het ogenblik erg in de kijker. Ook verzekeringsmaatschapppijen zijn dan alert". Moskeeën zijn daardoor momenteel extra gevoelig voor vandalisme en ander onheil zoals brandstichting. Opvallend veel moskeebesturen hebben zich na de terreuraanslagen gemeld bij verzekeringsmaatschappij Donatus met het verzoek hun gebedshuis te verzekeren. Het bedrijf is de grootste verzekeraar van kerken in Nederland. "Andere verzekeraars hebben moskeeën er na 11 september met smoesjes uitgegooid", zegt Simon Kadijk van Donatus. Om niet van discriminatie te worden beschuldigd zijn volgens hem de premies verhoogd en lopende polissen collectief opgezegd. Ook hebben verzekeringsmaatschappijen de voorwaarden aangescherpt om niet te hoeven uitkeren bij schade. Hoewel Donatus alle verzekeringsaanvragen in behandeling neemt, betekent dat niet dat ook iedere moskee kan worden verzekerd. "Dat ligt niet aan moslims, maar aan het gebruik van het gebouw. Laatst kregen we een aanvraag om een moskee in Den Haag te verzekeren waar een complete cd-winkel in is gevestigd. Nou, dat doen we dus niet". Ben Patriot: Hopelijk nemen de nachtelijke "survivals" van vaderlandslievende patriotten snel toe, en worden we verlost van de vertrekpunten van de jihadstrijders, alsook van de mogelijke toekomstige tirannie en de alom bekende ambities van de alhier geïnfiltreerde islamitische veroveraars Als onze "gezagsdragers" en overheden ons Europeanen niet beschermen tegen de destructieve ambities van de veroveraars, dan zullen wij rechtmatige en oorspronkelijke bewoners dat moeten doen, het is helaas niet anders!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent ziek, kerel... Zoek hulp!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() *kristalnacht is klaarblijkelijk weer heel dicht bij*
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag je dan afvragen wat het moet kosten om een Synagoge te verzekeren.
Tot op heden meer geliefde doelwitten voor molotov coctails en vandalisme.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg...ik vraag me af waarom jij al die Nederlandse shit hier komt posten. Nederlanders zijn over het algemeen luidruchtige beterweters die neerkijken op ons Vlamingen. Wij hebben niets te maken met jullie arrogant volkje. Plaats die troep op een Nederlands forum, Nederland is voor mij het Buitenland!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ja, maar zeer binnenkort zitten we hier met dezelfde problematiek als in Nederland. Ik volg de situatie bij onze Noorderburen op de voet. Kwestie van niet te eenzijdig 'belge' te zijn; IK heb niks tegen Nederlanders, jij daarentegen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Die mens wil gewoon tonen dat ze daar just dezelfde problemen met juist dezelfde mensen hebben als wij, en dat de groep wiens ogen zijn opengegaan enkel groeit.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol, den Ben is weer bezig. De grapjas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Veroveraars" ??? Ben je nu niet wat aan het fantaseren? De laatste tijd wat te veel oorlogs-films gezien zekers? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dit echt een topic van een laagbijdegronds populisme.
Jammer dat BP dat in België nu ook moet komen rondstrooien. Moskeeen in brand steken, dat is nog steeds geen praktijk die bij de westerse beschaving hoort, en ik hoop dat mensen als BP er niét in zullen slagen dat soort barbarie hier in te voeren. BP, je wordt zo precies de 'barbaar' waar je tegen denkt te strijden, maar het is eigenlijk alleen maar racisme wat de klok slaat. Populistisch gebrul. Barbarie laten we aan barbaren over, ja? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Brandstichting is een ernstig misdrijf, mijn juridisch advies: goed wat van die "veroveraars & jihad"-prietpraat vertellen als ze u attraperen, dan interneren ze u ipv u in de bak te steken. Hoe langer we dat soort volk kwijt zijn, hoe beter. allez, de toekomst voor mijne site http://www.virtuelekruistocht.com ziet er rooskleurig uit als ik jullie bezig hoor. Sign up now! ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ja da is juist. Branden zullen de moskeeen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ok, maar ik heb tenminste een kans om te overleven. Jij geeft je gewoon gewonnen. U snijden ze de keel over, zonder enige strijd. Moet ik afdalen tot hun niveau om me te verdedigen? Ok, zolang het nodig is zal ik dat dan ook doen, alle kritiek ten spijt. Ik laat me namelijk niet afslachten als een lam in de slachtbank.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kom mij eens iets over misDRIJVEN vertellen. Als ik er één zou plegen ben de eerste om mij aan te geven, maar ondertussen doe je wel je best om dagdagelijkse misDADEN goed te praten.
||
![]() |
![]() |