![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik heb hiernet uit goede bron vernomen dat een welbepaalde persoon
zeer actief onder tientallen namen op dit forum zal overstappen naar Brugge Veilig en Leefbaar ongeveer zijn 15de partij op rij weet iemand hier iets meer over ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() PDR natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
een kus van de juf en een bank vooruit eens nadenken wie buiten pdr en luciano nog bij deze club zou passen voorstellen? |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste, ik dacht dat PDR en Lucien al goede vrienden waren van in de tijd dat beide ruziemakers nog samen in Liberaal Appel zaten
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Mijne heren,
Ook ik ken Lucien Decoorne, en die is echt niet zo'n ruziemaker Hij verdedigt zijn visie, maar wie kan daar iets op tegen hebben. Het zou me toch verwonderen moest Lucien in Peter De Rijck een bondgenoot vinden, al delen zij zeker bepaalde ideeen. Naïef kan men Lucien toch echt niet noemen Een ding hebben beiden gemeen, het zijn zeker geen blokaanhangers Filip
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kent Lucien Decoorne duidelijk NIET! De man is gefrustreerd en koestert een diepe haat tegen al wat VB is, sinds hij er opgestapt is. Decoorne heeft nooit kunnen verkroppen dat hij niet de eerste viool van het Vlaams Blok zou spelen in Brugge. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Wa ne ket.
![]()
#12 |
Burger
|
![]() Beste Guderian,
Ik heb beide klokken over dat lid zijn van Lucien bij het VB reeds gehoord, en wat dan de uiteindelijke reden van zijn verdwijnen bij het blok moge wezen, het laat mij koud, doch dit was dan wel een zeer doordachte beslissing, en anderen zijn hem voorgegaan nadat zij in hun idealistisch ideeen ooit bij het blok aangesloten waren. Alvast een grote verdienste er niet meer bij horen !!!! En zij die het nog niet hebben ervaren, het weze hun gespaard. Wie erbij wil horen die moeten het dan ook maar weten. Het is hun vrije keuze, gelukkig niet de mijne, al moeten wij als democraten wel respect hebben voor de kiezers van het blok die aldus hun democratisch recht of plicht hebben laten gelden.
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over het kiezersverraad zullen we maar niet beginnen zeker?!? |
|
![]() |