![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hugo Coveliers is blijkbaar zijn gezond verstand kwijt of heeft de nodig subsidies van Scientology in ontvangst genomen. Scientology kennende vermoed ik het tweede.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...oorbeeld.dhtml Citaat:
En er zijn al een redelijk aantal mensen gestorven door toedoen van Scientology. De zoon van John Travolta bijvoorbeeld. Citaat:
![]() Scientology betaalt zijn advocaten zeer goed. (en met reden) Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 februari 2010 om 18:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Je zou van een advocaat toch kunnen verwachten (tenzij die derde-rangs is) dat die door heeft wanneer die met een professionele criminele organisatie te maken heeft. Bovendien zou je van een politicus enige mensenkennis kunnen verwachten.
En als laatste: Jezus Christus, zeg, je zal in je partij maar met zo'n vogel opgescheept zitten! Nog een citaat om van te kotsen: "Wat me opvalt, is hoe jullie leden mensen helpen zonder enig onderscheid van afkomst, wat ze doen of wat hun opinie is." Inderdaad, van eminent belang is: hoe rijk ben je en hoe ver kunnen we je kaal plukken? De rest is bijzaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In een aantal landen is die misdadige organisatie dan ook verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, ik weet niets zinnigs te zeggen op dit geval.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Coveliers verliest hier nogal wat punten in mijne serieuze politiekers top 50. (ik vraag me af waar ik 50 serieuze politiekers moet gaan vinden, maar kom soms moet ne mens al eens iets door de vingers zien he. ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 18 februari 2010 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Er is niets zo misdadig als de islam. Waar scientology het faked. Laat de islam zijn ware aard overal zien. De islam moedigt diefstal bij ongelovigen aan. Het staat zelfs lettelijk in hun rood boekske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat zij heulen waar zij het meeste winst uit kunnen halen. Veel meer moet je daar toch niet van verwachten?
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Fair_Ga...Scientology%29
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 18 februari 2010 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hugo Coveliers kon mij vroeger altijd boeien met zijn analyses van (al dan niet) beruchte gerechtelijke dossiers (Bende van Nijvel om er maar een te noemen). Sinds hij en zijn partij VLOTT werden opgeslokt (Filip Dewinter noemt het allicht een verruiming) door het Vlaams Belang, is hij blijkbaar helemaal het noorden kwijtgeraakt.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 februari 2010 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Als de Katholieke Kerk ooit een voorbeeld neemt aan Scientology, dan is de Bijbel onwaar. Want dan zullen de poorten van de hel Haar overwonnen hebben.
|
![]() |
![]() |