![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zou het mogelijk zijn om een "zoek"-functie toe te voegen zodat discussies (draden) kunnen weergegeven worden in volgorde waarop de discussie geopend werd? (i.p.v. gesorteerd op het laatste bericht in de draad)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je op "nieuwe berichten" gebruikt, is dat toch zo?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geïnteresseerd in een sortering volgens de datum van de openingspost. Dan kan ik de laatst opgestarte discussies gemakkelijk terugvinden; en zien of er een onderwerp is dat me interesseert. Het zou misschien ook een hulpmiddel zijn om geen dubbele discussies op te starten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het alvast een goed idee!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom maak je geen gebruik van de mogelijkheid zich te abonneren op een discussie ( topic, draad ) ? Het forum laat toe om via het menu "discussietools" alle topics te raadplegen die je interesseren, en waarop je dus bent geabonneerd. De meerwaarde van de chronologie zie ik niet. Rudy. Laatst gewijzigd door Rudy : 2 april 2010 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar maak ik ook gebruik van; maar dat is eerder om een discussie te volgen. Als jij inlogt; hoe weet jij welke nieuwe discussies werden opgestart vandaag? Daarvoor vind ik zo'n functie praktisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuwe topics, net zoals de topics met nog niet gelezen reacties, worden wel in "bold" weergegeven. Ik denk dat dit het enige alternatief is. |
|
![]() |
![]() |