Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 april 2010, 19:25   #1
Europahater
Banneling

Standaard "Palestijnen" bestaan niet

Deze uitspraak werd gedaan in 1977 door niemand minder dan Zahir Muhsein, executive lid van de PLO. Hij zei daarover het volgende:

“The Palestinian people does not exist. The creation of a Palestinian state is only a means for continuing our struggle against the state of Israel for our Arab unity. In reality today there is no difference between Jordanians, Palestinians, Syrians and Lebanese. Only for political and tactical reasons do we speak today about the existence of a Palestinian people, since Arab national interests demand that we posit the existence of a distinct “Palestinian people” to oppose Zionism.
For tactical reasons, Jordan, which is a sovereign state with defined borders, cannot raise claims to Haifa and Jaffa, while as a Palestinian, I can undoubtedly demand Haifa, Jaffa, Beer-Sheva and Jerusalem. However, the moment we reclaim our right to all of Palestine, we will not wait even a minute to unite Palestine and Jordan.”

Dus waarom zouden we rekening houden met die onruststokers als ze zelf beweren dat Palestijnen niet bestaan. De Arabische wereld is groot genoeg om dat tuig ergens in één of andere sociale woonwijk te stoppen, maar ja ook daar zijn ze niet gewenst......

Bovenstaande kolonisten gaven alvast het goede voorbeeld en staken deze PISlamitische haatvlag in de fik.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2010, 19:44   #2
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

jouw anti-haat pilletje innemen. nu.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2010, 19:57   #3
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

moeten alle haatdragende mensen zo'n zot potske opzetten?
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2010, 20:07   #4
Antman
Partijlid

Antman's schermafbeelding

Standaard

Ik ben er vrij zeker van dat zo'n soortgelijke citaten ook aan te halen zijn voor de Zionisten. Maar natuurlijk dragen die amper een moer bij aan zo'n discussies. Op historische gronde valt te zeggen dat de Palestijnse staat wel degelijk bestaat. Punt.
Nu moet er een oplossing gezocht worden voor het naast elkaar leven van twee volkeren, en zo'n citaten zijn daarbij dus compleet irrelevant.
Antman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2010, 20:19   #5
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

De analyse klopt deels. Ik denk namelijk dat door het bestaan van de staat Israël en de situatie waarin ze leefden, ze zichzelf weldegelijk als een volk zijn gaan zien. Zoals Brabanders en Limburgers in België zich nu ook Vlaming noemen dankzij Franstalige onderdrukking.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2010, 20:55   #6
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
moeten alle haatdragende mensen zo'n zot potske opzetten?
De haatdragende mensen. Dat zijn diegenen die zich opblazen in naam van de Koning de pedofielen Mohammed genaamd, dat zijn diegene die Israëlische baby,s vermoorden, zich opblazen in pizza restaurants, hun eigen kinderen met semtex gordels laten rondparaderen..... Volgens mij behoren bovenstaande mensen op de foto niet tot die categorie. Weg met de palestijnse Contra-revolutie!

Laatst gewijzigd door Europahater : 13 april 2010 om 20:56.
Oud 13 april 2010, 21:36   #7
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Wat een zever. Uiteraard beschouwen de Palestijnen zich als deel van de Arabische natie, maar de bevolking die zich Palestijns noemt is de Arabische bevolking van dat specifieke deel van het Arabische gebied waar de zionisten land bezetten.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2010, 22:15   #8
Alvas
Schepen

Alvas's schermafbeelding

Standaard

Vlamingen ook niet !
Alvas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 09:17   #9
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Wat een zever. Uiteraard beschouwen de Palestijnen zich als deel van de Arabische natie, maar de bevolking die zich Palestijns noemt is de Arabische bevolking van dat specifieke deel van het Arabische gebied waar de zionisten land bezetten.
Er wordt niets bezet. Er wordt slechts teruggenomen.
Oud 14 april 2010, 09:54   #10
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De analyse klopt deels. Ik denk namelijk dat door het bestaan van de staat Israël en de situatie waarin ze leefden, ze zichzelf weldegelijk als een volk zijn gaan zien.
Net wat ik ook dacht. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze daardoor ook een volk geworden zijn, want mensen vormen een natie als ze zichzelf zo zien. En er zullen toch wel een paar Palestijnen zijn wie niet is ontgaan dat hun Arabische broeders miljoenen huisslaven en bouwvakkers uit de Filipijnen en India hebben geïmporteerd maar henzelf liever laten verrotten op de grens met Israël. Als ze geen koran hadden die hen ertoe aanzet, deze "geloofsbroeders" gelijk te geven, waren ze allang nog veel Palestijnser geworden, in plaats van djihâdi's.

Citaat:
Zoals Brabanders en Limburgers in België zich nu ook Vlaming noemen dankzij Franstalige onderdrukking.
... waarbij ook de Vlamingen dat in groten getale zelf niet door hebben, en zich al 180 jaar laten manipuleren.
Oud 14 april 2010, 10:00   #11
Alvas
Schepen

Alvas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De analyse klopt deels. Ik denk namelijk dat door het bestaan van de staat Israël en de situatie waarin ze leefden, ze zichzelf weldegelijk als een volk zijn gaan zien. Zoals Brabanders en Limburgers in België zich nu ook Vlaming noemen dankzij Franstalige onderdrukking.
Gvd ik zeg het net Vlamingen bestaan niet waar ik woon. Wij voelen ons op en top Brabanter maar die Vlamingen moeten zich overal kunnen opdringen al even erg als die moslims.
Oud 14 april 2010, 10:06   #12
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvas Bekijk bericht
Gvd ik zeg het net Vlamingen bestaan niet waar ik woon. Wij voelen ons op en top Brabanter maar die Vlamingen moeten zich overal kunnen opdringen al even erg als die moslims.
Er was mij een nuance ontgaan. Ik denk echter dat het woord "Vlaming" inmiddels wel "Brabander" betekent, tenminste in België.
Oud 14 april 2010, 10:08   #13
Alvas
Schepen

Alvas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Er was mij een nuance ontgaan. Ik denk echter dat het woord "Vlaming" inmiddels wel "Brabander" betekent, tenminste in België.
Als de joden hun grond en identiteit terug moren claimen dan mogen wij Brabanters dat ook ! Waarom anders niet de 7 terug verenigen.
Oud 14 april 2010, 11:47   #14
Europahater
Banneling

Standaard

Wat houdt je tegen...???
Oud 14 april 2010, 11:50   #15
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Doe eens verder met uw waanzinnige 'de Gaza mythe' draad..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 11:51   #16
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Bovenstaande kolonisten gaven alvast het goede voorbeeld en staken deze PISlamitische haatvlag in de fik.
Hoera, pis-en-kak-verwijzingen!

Hier gaat alvast een PISraëlische vlag in vlammen op. En let goed op de personen die het doen.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 15:27   #17
Antman
Partijlid

Standaard

Citaat:
Er wordt niets bezet. Er wordt slechts teruggenomen.
Waar haal je dat vandaan? Graag bronnen als je zoiets beweert.
Oud 14 april 2010, 16:49   #18
Alvas
Schepen

Alvas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antman Bekijk bericht
Waar haal je dat vandaan? Graag bronnen als je zoiets beweert.
Ik denk ne geschiedenisboek, ne bijbel of de thora.
Oud 14 april 2010, 18:29   #19
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Hier gaat alvast een PISraëlische vlag in vlammen op. En let goed op de personen die het doen.
En u speelt graag onder 1 hoedje met moslim-collaborateurs. Diezelfde islamieten die geen haar respect tonen voor het Vlaamse volk dat u zo lief hebt.
Oud 14 april 2010, 18:47   #20
Antman
Partijlid

Standaard

Citaat:
En u speelt graag onder 1 hoedje met moslim-collaborateurs. Diezelfde islamieten die geen haar respect tonen voor het Vlaamse volk dat u zo lief hebt.
Mag ik je erop wijzen dat ik twee posts boven u een toch wel belangrijke vraag gesteld heb?
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself”
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be