![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schijnt dus best mee te vallen met armoede in Vlaanderen.
We lezen immers in de gazetten dat de moordenaar van de vrederechter een azielzoeker is, werkloos, reeds uit zijn appartement gezet (dus al 't een en 't ander aan gerechtskosten heeft mogen betalen), reeds veroordeeld voor geweldplegingen en slagen en verwondingen (dus ook daar al de nodige boetes betaald heeft). ( http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...ngehouden.aspx ) Toch vindt die man nog de senten om op de zwarte markt een vuurwapen èn munisie te kopen. We veronderstellen dat zoiets toch een sentje kost, weet ik veel, een maandloon van een werkloos gezinshoofd met kinderlast ... 't Zal dan toch wel meevallen zeker ? Of maak ik ergens een redeneerfout ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het warm is mr ... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 5 juni 2010 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heeft die man die wapens nog gekregen van zijn vader. En zoveel kosten die wapens nu ook weer niet, de politie heeft er kortelings een deel op de kop kunnen tikken en heeft ze voor een redelijke prijs verder verkocht.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat hij in het zwart taxi chauffeur speelde?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |