![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...ideshow#photo0
De cartoon van Gal deze week in knack is MAGISTRAAL ! Een gans rapport in één tekening.
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Dat de parlementsleden van Groen een goeie score halen begint stilaan een gewoonte te worden, ook in vorige rapporten van vorige legislaturen scoorden de Groene parlementsleden altijd behoorlijk tot héél behoorlijk.
Verder valt wel op dat er daar indd zitten die letterlijk hun broek verslijten en die wekelijks éémaal aanwezig te zijn om de stemmachine te bedienen... triestig vind ik dat.
#6 |
Parlementslid
|
![]() Parlementairen van Groen moeten omwille van een zekere onbekendheid voor elke stem vechten. Respect ook dat ze hun taak goed uitvoeren, wat niet wegneemt dat ik het oneens met hun standpunten ben.
Vlaams-republikeinse atheist. Echte Belgen haten Nederlanders. Laatst gewijzigd door Mr. Orange : 20 mei 2010 om 22:26. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zouden beter eens meten hoeveel echte invloed elk van die parlementariërs gehad heeft. Al vrees ik dat dat bij de meesten een dikke nul wordt. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) wat is er irrelevant aan dierenwelzijn in het buitenland? |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Irtsjak, geloof niet zo maar alles wat in de Fabeltjeskranten staat,
ga aub op zelf op onderzoek uit en vorm dan uw mening.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf nooit iets dat onwaar is
![]() Citaat:
Uw vraag is typerend voor een aanhanger van Groen wijsvingertje. Het dierenleed in malawi is belangrijker dan de pensioenen van de Vlamingen. Laatst gewijzigd door fonne : 21 mei 2010 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() mmm, ik ben geen wetstraatpers liefhebber, maar die rapporten zijn niet zo slecht, hoor