![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke plaats gaat België eindigen ! | |||
1e |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,81% |
2e |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
3e-7e |
![]() ![]() ![]() |
9 | 24,32% |
8e-15e |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,92% |
- 15e |
![]() ![]() ![]() |
15 | 40,54% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Op welke plaats gaat België met Xandee eindigen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oef, gaat ze eindigen?
![]() -15! ![]() Even off-topic: ik ben blij dat Israël niet meedoet, die horen helemaal niet thuis in een "EURO"-visiesongfestival.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Go Belarus go!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik vind het nog vreemder dat die homo van Bosnië meedoet met 'in the disco'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() De volledige lijst van de landen die in de finale meedoen:
1. Ramón - Para llenarme de ti (Spanje) 2. Tie-break - Du bist (Oostenrijk) 3. Knut Anders - Sørum High (Noorwegen) 4. Jonatan Cerrada - A chaque pas (Frankrijk) 5. Zeljko Joksimovic - Lane moje (Tsjechië) 6. Julie & Ludwig - On again...off again (Malta) 7. Re-union - Without you (Nederland) 8. Max - Can't wait until tonight (Duitsland) 9. Anjeza Shahini - The image of you (Albanië) 10 Ruslana - Wild dances (Oekranïne) 11. Ivan Mikulic - You are the only one (Kroatië) 12. Deen - In the disco (Bosnië-Herzegovina) 13. Xandee - 1 Life (België, maar Vlaamse zangeres) 14. Julia Savitsjeva - Believe me (Rusland) 15. Toše Proeski - Life (Makedonië) 16. Sakis Rouvas - Shake it (Griekenland) 17. Jónsi - Heaven (IJsland) 18. Chris Doran - If the world stops turning (Ierland) 19. Blue Café - Love song (Polen) 20. James Fox - Hold on to our love (Groot-Brittannië) 21. Lisa Andreas - Stronger every minute (Cyprus) 22. Athena For real (Turkije) 23. Sanda Ladosi - I admit (Roemenië) 24. Lena Philipsson - It hurts (Zweden)
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Ook al heb in niets met het Songfestival/Eurosong... maar ik was wel blij dat Nederland gisteren doorging naar de finale.
![]()
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ben ook content dat Nederland de finale haalt, is toch al bij al niet zo'n mis liedje zu. En meestal geven Belgen en Nederlanders veel punten aan elkaar hé
![]() Nu mijn favoriet van gisteren is toch wel Servië & Montenegro met Zeljko Joksimovic - Lane moje Hoe België het gaat doen, mmmm, moeilijk om te zeggen, laat ons niet te vroeg victorie kraaien zou ik zeggen.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik ben niet eens zeker of ik het Belgisch nummer al gehoord heb.
Naar 't schijnt is het een "kanshebber", en wordt het deze keer niet alleen zo bevonden door de eigen achterban. Dus heb ik 3-7 gestemd. We zien wel. Who cares ?
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Is er ook een polloptie "het kan me geen vliegende fuck schelen"?
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Gisteren ook stukken gezien van de halve finale ... mensen lieve deugd, ik moest soms moeite doen om mijn lach in te houden. Vooral het nummertje van Bosnië (dat met al dat roze enzo) vond ik hilarisch (en daarnaast ook zo vals als een kat) ... maar ja, hij heeft de finale bereikt dus ... dat belooft voor zaterdag!
Moest ik nu extreem chauvinistisch zijn, zou ik zeggen ... Sandy (Xandee) wordt 1ste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt natuurlijk gelijk, woensdag was er geen bal op TV, ik heb dan maar mijn boekje uitgelezen (De Zwarte Wieg, Jef Lambrecht).
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ga de boel eens Down Loaden, komt me heel bekent voor, weet niet van waar. Waarschijnlijk draait de Dj in mijn kroeg dat al een tijdje.
Ondertussen gedaan, ![]() ![]() ![]() Tujdens het zoeken met "Life" nog op een paar andere songs gestoten. Wat dacht je van "Life is Life - Opus" Veeeeeel beter !!! ![]() Mvg. Rogier |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In de Metro stond: "Nederland ging ook door omdat er een Belg in het groepje zat" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() EN??? Hebben we gewonnen????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Is denk het niet trouwens. [size=2]Indien ik het goed begrepen heb, is het festival namelijk pas zondag[/size]
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Het is al zaterdag!
Hebben de jury's al iets beslist of moeten we eerst nog eens het lijstje te horen krijgen ?
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit komt daar nog eens een communautaire rel van. Laten we eerlijk wezen: Vlaanderen scoort gewoonlijk hopeloos slecht in het songfestival, met als gevolg dat Wallonie nooit automatisch geplaatst is.
Wallonie scoort dikwijls beter, en dan mogen wij lekker van de eerste keer meedoen ![]() ![]() ![]() Achtereen vragen ze schadevergoedingen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |