![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Patricia Ceysens (VLD) - 17 tot 23 mei "Sedert 1995 is ze aanwezig in het Vlaamse Parlement. Eerst als volksvertegenwoordiger, later (en nog steeds) als Vlaams minister van Economie en Buitenlands Beleid." - Maarten Malaise |
Bekijk resultaten enquête: Personeel van kabinetten doen mee aan verkiezingscampagnes | |||
Dat mag buiten de kantooruren |
![]() ![]() ![]() |
9 | 52,94% |
Dat mag tijdens de kantooruren |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Indien tijdens de kantooruren zou de Minister bestraft moeten worden |
![]() ![]() ![]() |
7 | 41,18% |
Ik trek het mij niet aan wat ze met ons geld doen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wordt het personeel van uw Kabinet ook volop ingeschakeld om tijdens de werkuren aan de campagne te werken?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Werd die recente skydive-stunt in de Vlaamse begroting ingeschreven of werd dit door de VLD-kas betaald?
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Werd die recente skydive-stunt in de Vlaamse begroting ingeschreven of werd dit door de VLD-kas betaald?
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() precies een moeilijke vraag. Dacht daar in de 5 minuten een neen op te krijgen, maar misschien moet eerst wat gecheckt worden of zo?
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
van de andere kabinetten weet ik het niet, maar op het kabinet Ceysens niet. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Dewi Van de Vyver, voorzitster van Jong-VLD en geheel toevallig tewerkgesteld op het kabinet-Verhofstadt, dweilt nu ook de ganse provincie af voor haar campagne.
Vandaag zat ik nog de ganse namiddag op een debat in Schoten met haar. Zonder enige twijfel werd ze door de belastingbetaler betaald voor die uren die ze daar voor rekening van de VLD zat te verslijten... Waarom dacht je anders dat de kabinetten niet worden afgeschaft, hoewle het zowel in het federaal als het Vlaams regeerakkoord staat opgenomen? |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Nee, dat is niet het geval. We werken trouwens nog heel hard aan het afmaken van enkele beleidsbeslissingen.
|
![]() |