![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() NSBM ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder geen enkel commentaar.............
http://www.youtube.com/watch?v=rMgjVaXcPgw |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oubollige rockmuziek door zichzelf als nationalistisch afficherende 40ers.
In het Nederlands. De witte Vlaming zou niet op het idee komen; http://www.youtube.com/watch?v=jF3yReyH89o Brigade M - Lui, Laf en Lelijk /Antifa Ha Ha Ha (62.000 hits) 2008 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 juni 2010 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je dan voortaan daar zelf een draadje over opstarten in plaats van deze rommel hier te posten? Ik krijg het gloeiend schijt van mensen die anno 2010 bij het horen van het woordje 'Duits' doen alsof de Tweede Wereldoorlog nog altijd aan de gang is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²!!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() 3
En van al die mensen die denken dat een Vlaming nog steeds gelijk staat met zwarten.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 28 juni 2010 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Dat heeft niets met negers te maken.
Wel alles met die vlaming die durft op te komen voor zijn vlaming zijn. Die worden, nog steeds, automatisch geassocieerd met Nazi's en hun oorlogsverleden. Hence de naam "zwarten". Precies of Wallonië heeft geen collaborateurs gehad. Zelfs een hele divisie. En de meeste mensen die voor de duits gewerkt hebben (er zijn er in mijn familie ook) deden het om te overleven. Maar vlaming staat nog altijd voor "pro nazi" En daar baal ik van. Ik heb meegelopen voor "Leuven Vlaams". Meerdere malen. En raar maar waar, ik ben gebuisd voor de Rijkswacht. Vier reken sommetjes. Ik ben geen genie maar ik kan wel optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen. En de negenproef uitvoeren. En daar was ik op gebuisd. Het feit dat mijn moeder aktief was in de VU kan er ook voor iets tussen zitten natuurlijk. Ik ben het gewoonweg beu om als een Nazi door het leven te moeten gaan omdat ik Vlaming ben, en er trots op ben. Ik ben geen "zwarte". Nooit geweest ook.