![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
| Bekijk resultaten enquête: Inderdaad , wie ? | |||
| Alberto Contador |
|
3 | 75,00% |
| Andy Schleck |
|
0 | 0% |
| Jurgen Van Den Broeck |
|
0 | 0% |
| Eddy Merckx |
|
1 | 25,00% |
| Lucien Van Impe |
|
0 | 0% |
| Andere renner |
|
0 | 0% |
| Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ja , wie ?
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
El Pistolero.
|
|
|
#3 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
afwachten wat de dopingtests uitwijzen, een renner kan tot acht jaar na de Tour nog worden geschrapt uit de uitslag als blijkt dat hij genomen heeft.
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Minister-President
|
Enkele overpeinzingen:
- Spijtig dat Michel Wuyts weg moest. Ik werd gek van dat gelul van Renaat Schotte - De perscommentaar (en dan zeker die van Renaat) was ook inhoudelijk niet veel soeps. Ik hoorde telkens dat 'Andy Schleck zich op het niveau van Contador had gehesen, zowel in het klimmen als bijna in het tijdrijden'. Zever. Zoals Contador zelf aangaf op zondag: hij was meerdere malen slecht. Ik ben blijkbaar veel meer wielerkenner dan vele commentatoren dat ik dat gezien had. Hij miste zijn flitsende snelheid bergop en had het moeilijk op de tijdritfiets. Alle respect voor Schleck, maar was Contador wél 100%, dan had hij meer dan 39 seconden aan zijn broek gehad. - De gigantische startsnelheid van die Cavendish, 't is om stil van te worden. Als alle andere protagonisten vollenbak aan het spurten zijn, sprint hij ze gewoon uit de wielen. Zelfs Mccewen in zijn beste dagen kon dat niet. Straf. Dat lesje in nederigheid in het begin van de tour zal hem ook wel goed hebben gedaan. - JVDB: mooi maar ik denk dat het zijn hoogste notering ooit wordt. Misschien kan hij de Giro of de Vuelta winnen? Parijs Nice?
|