![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waar gaan we naartoe?
![]() Reptielen beginnen zelfs schoolkinderen lastig te vallen. Dit zonder medeweten van hun ouders. Alleen omdat de juf haar bankkaart verloren heeft... Ik hoop dat hier nog een juridisch staartje aankomt. Die mannekes gaan daar een trauma aan overhouden. http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101123_006 Laatst gewijzigd door giserke : 23 november 2010 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Niet voorbarig zij. We weten niet wat er is egebeurd. Misschien vroegen die 2 agenten gewoon heel braafjes "Heb jij iets gezien?", zonder al te veel poespas en intimidatie. De media kennende is alles weer eens opgeklopt.
Feit is wel dat, mijns inziens, de school beter eerst met de ouders het probleem had besproken alvorens naar de politie te gaan.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Feit is wel dan minstens de juf of de schooldirectie de pliesie erbij gesleurd hebben..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Misschien zijn sommige van die kinderen terroristen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel me in deze terughoudend op.
Mijn zoon is ook ooit een waardevol voorwerp kwijtgespeeld op de school, de directie vond het toen niet nodig om een onderzoek te openen.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De directie is compleet in de fout.
Zij hadden eerst de ouders moeten spreken. Bovendien kon de directie ook zelf eens met die kinderen praten over die voorwerpen die zogezegd gestolen zijn. (Zijn ze wel gestolen?) En dat de reptielen daarvoor tijd hebben zegt ook veel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de juf de voorwerpen pas kwijt was, dan moet je geen tijd verliezen om een zoekactie op te starten. Volgens ik vanmorgen op de radio hoorde, heeft de directie de politie erbij gehaald om een beetje indruk te maken, het was zeker niet de bedoeling om de kinderen te ondervragen. Het is wel perfect legaal om kinderen te ondervragen zonder de aanwezigheid van de ouders.
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons mag iedereen, in tegenstelling tot sommige andere partijen, een eigen mening hebben. Meer nog, hij mag die zelfs verkondigen, hij mag ze echter niet verkopen als N-VA standpunt.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn manieren om dat te vragen natuurlijk, en het zal ook wel erg lullig zijn voor de lerares als moest blijken dat ze haar telefoon / bankkaart bvb gewoon verloren is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Waar haalt de school het lef vandaan de reptielen in te schakelen voor iets die ze makkelijk intern kunnen oplossen? 2 waar halen de reptielen hun tijd vandaan om zich met zulke prullen bezig te houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die school heeft machtsmisbruik gepleegd. Ik daag U uit, ga eens naar de reptielen met een verhaal "ik ben mijn bankkaarten gestolen", en ik vermoed dat die die of die het gedaan heeft. Ze gaan U 4kant uitlachen achter uw gat. Hun PV zal al in de prullenmand liggen vooraleer ge uit hun bureau zijn. |
|
![]() |
![]() |