![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben Frauke van vzw Horsetopia, opvang voor oude en zieke manegepaarden.
Wij organiseren een veiling ten voordele van de paardjes en 1 van onze items is een heuse ontmoeting met minister-president Kris Peeters. Je kan hem vinden op www.horsetopia.be Allen daarheen!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen heuse ontmoeting met die andere oude en zieke manegepaarden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik dacht niet dat hier oude en zieke manegepaarden op het forum zitten, maar je weet maar nooit, hé (on the internet nobody knows you're dog) Oude en zieke ezels kom je hier wel tegen.
Succes alvast, dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mogen forumpaarden stemmen in polls, is dat recht voorbehouden aan mensen ?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor... een maand en minstens 100 posts en een oud en ziek manegepaard mag hier zelfs stemmen in polls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil wel zo'n ontmoeting met Kris Peeters. Kan ik hem tegen z'n kop slaan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik toch zo zeker niet van, hoor.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |