![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is weer zover, het seizoen is al reeds een tijdje open.
Wie trekt erop uit? Ik ga de maandag wat bruinen aan de over met wat maden en voeder. ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar .... hoort dit bij sport? Vissen is geen sport tenzij vissen op zee.
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal ga ik minstens één keer per week maar nu met de wereldbeker staat dat even op een lager pitje. Mijn zeeaas ga ik ook zelf steken in Tholen op de Oesterdam. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 juni 2010 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vis met vaststok op prooivis en roofvis, de kleine rommel. Karpers daar doe ik niet aan mee.
Roofvis eet ik niet -ik ben iet zo'n voorstander van zware metalen in mijn lijf- prooivis wel, als ik zin heb om hem ter plekken te kuisen, anders gooi ik het terug. Vissen is amusement voor mij, niet echt sport. Zo zat ik eens in de -schiet-club verwikkeld in een gesprek met een hevige sportvisser, die juist een nieuwe visstok had gekocht, begon hij over de prijs van dat ding van 100g en 12m lang. Ah zei ik; zoveel heeft mijn luchtgeweerke ook gekost ongeveer. Puur amusement bij mij. Als ik tijd heb elke week, als het goed weer is. ![]() -brossem, witvis, baars, die dinges.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 27 juni 2010 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat ze daarmee ook meer vis vangen. Hier op de Westerschelde is het in de zomer op bot, paling, tong en zeebaars. In de winter op kabeljauw/gul en wijting. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juni 2010 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paling, in den ouden tijd kon je dat nog schieten met de 410 en gewoon opeten, da doe ik nu niet meer. Of het moest uit het albert kanaal komen ![]() Gerief doet bij mij wel wat-van schieten dan-. In de 80 of in de 90. ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 27 juni 2010 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen spijtig dat er veel minder zit dan vroeger, het water is te proper geworden en daarmee trekt hij verder het binnenland in. Je kan hem nu al vangen op de Schelde tot voorbij Dendermonde. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juni 2010 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...enkel als je met een dolk tussen de tanden geklemd de zee induikt en een waterbeest te lijf gaat.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik niet gezegd. Het is de combinatie.
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Phff, ik vind dat wel redelijk arbeidsintensief hoor. En ik doe dit niet zo graag omdat ik me achteraf vies voel van dat vuile zeewater. Het pikt in mijn ogen enzo. Nee, laat de anderen maar vis vangen met de netten, ik heb andere en betere dingen te doen. ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had er toch 15.
De woensdag weer van dat + het café is dan wél open.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Vissen met maden , is dat niet een beetje van de ouwen tijd ? Heel soms doe ik dat ook nog wel eens , maar ik vis toch liever met kemp en tarwe . Beter voor voorn denk ik , en ge hebt geen last van baarskes en zo . Wel van karper soms , op Schotenvaart toch . Zeker weten ! Verleden seizoen heb ik er een keer of 4 "alles kapot" gehad .
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik als complete visleek heb vandaag 7 baarzen met de lancet bovengevist. Op de vaststok heb ik geen 1 beetje gehad. Allez 1 keer maar toen was ik een vrouwelijke fietser aan het nakijken en was ik te laat om aan te slaan.