![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Een subforum "Welzijn" is relevant | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 91,67% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er worden nogal wat topics ivm psychiatrie gestart.
Zou een subforum "Welzijn" niet relevant zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welzijn lijkt me wel wat meer dan psychiatrie ...
Zouden er in zo'n subforum niet eerder een hoop "lifestyle"draden komen te staan ??? Garantie dat ze binnen de kortste keren de boel volstoppen met beautytips en fitnessoefeningen ... ![]() Anderzijds kunnen topics over de menselijke psyche nu ook overal verloren staan ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien een subforum psychologie dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok. Psychiatrie maakt volgens mij deel uit van welzijn. Psychologie ook, en lijkt mij in plaats van welzijn mij ook plausibel als subforum.
Ik opteer toch voor "welzijn", gezien het allesomvattende. Ik zal er niet over doordrammen. Enkel een voorstel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok. 1-4. Case closed;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forum is nu al een onoverzichtelijk kluwen van allerlei overbodige categorieën en subcategorieën. Nee dus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer zelfs. Ik zou het forum indelen in subfora per ministerieel Departement. Wat zelfs niet zo onlogisch zou zijn voor een politiek forum. |
|
![]() |
![]() |