![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat is responsabilisering?
Responsabilisering, dat is tegen een kaalkop zeggen dat hiji zichzelf maar bij zijn eigen haren uit de merde moet trekken. Responsibilisering is erg in bij rechts. Dat zijn zo meestal van die wildemannen met een weelderige haarbos |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de toegevoegde waarde van dit topic? Wat is de maatschappelijke relevantie van dit topic? Waar gaat dit topic over?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Responsabilisering is de dada van rechts om de mensen die geen middelen hebben, er hun ook geen te geven en ze maar hun plan alleen te laten trekken.
Maw het is een potentieel dodelijke aanval op de sociale cohesie van de samenleving. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 oktober 2010 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mens, jij menst, wij mensen...?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() In Engeland bv gaan ze de hoogstudenten zelf hun eigen studies laten betalen. (met tuition fees en verhoogde leningen)
Dat is nogal eens responsabilisering hé. |
![]() |
![]() |