![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik sta vijf jaar op de wachtlijst.
Tegen 2020, datum waarop de Vlaamse regering 37000 nieuwe woningen zal gebouwd hebben, ben ik wellicht al dood(gewacht). Hoeveel daarvan zijn sociale huurwoningen? Het masterplan investeert daartoe vier jaar lang 200 miljoen €. Dat is de helft minder per jaar dan verleden jaar. Boehoe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij ze bouwen en/of betalen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Nee, dat zullen Bostoen en Matexi wel doen...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn het zero energie huizen?
Want dat zou de mensen die geholpen zijn met een goedkopere huurwoning echt verder helpen. Waarschijnlijk niet, of ouboullige aan elkaar gebouwde semi-wannabe fermettekes of Le Corbusier-iaanse nachtmerries van woonfabrieken. Of het moet al zijn voor de sociale huisvesting voor de minder slecht bemiddelde klasse, die 2verdieners met een BMW3 voor de deur.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ze zouden gezien het pensioenprobleem beter voor sociale koopwoningen zorgen ipv voor huurwoningen. Ik begrijp het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U bent allicht blank en heeft geen kinderen. Misschien nu en dan zelfs wat werk. Vergeet het dan maar, er zijn veel meer mensen die die huizen meer nodig hebben & deze verdienen dan u. Dan denk ik aan allochtone gezinnen, wat er nog over blijft mag gaan naar alleenstaande moeders. U, als blanke... zie maar dat ge werk hebt
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ![]() Met hippe geek-bril <3 Goed dat ons Freya aan sociale woningen denkt. Nu nog een migratiestop en straks kan iedereen wonen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 oktober 2010 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De sociale woningen bezet door hoogverdienende één- en tweeverdieners moeten onder dwang geëvacueerd worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jup, want deze zwaarbelaste middenklasse verdient het om nog verder uitgemolken te worden door ondankbare steuntrekkers.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn meteen ook de meest faire besparingen. Daklozen op straat laten en hun aantal stimuleren door een falend sociale-woningbouwsuperplan is niet zo fair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men er verder wil bouwen voor aankoop, dan moet men dat alleen doen als en nadat punt één vervuld is. Punt. Dat is toch pure logica. En superfair en efficient. Maar in dit landje kan niks als er ook geen "voldoende" water naar zee terugstroomt. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 oktober 2010 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() en door de vrije immobiliënmaffia.
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
4 maal winst. -Goedkope huurwoningen voor de minder kapitaalkrachtige. -Een aanvulling voor een (te) laag pensioen voor de kleine investeerder. -De overheid moet veel minder geld uittrekken om te investeren in sociale woningbouw. -Armere mensen worden niet weggeconcurreerd door minder armen waarvan men de omvang van de (buitenlandse) rijkdom niet kent. Eén nadeel: sommige tussenpersonen kunnen hun zakken niet meer zo gemakkelijk vullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zij, die langer dan 5 jaar op de wachtlijst staan niet huisvesten op hotel?
|
![]() |
![]() |