Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Jean-Luc Dehaene (CD&V) - 24 tot 30 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Jean-Luc Dehaene (CD&V) - 24 tot 30 mei "Deze oud-premier is sinds geruime tijd niet weg te slagen uit de toplijst van meest populaire politici van het land. Een uitzonderlijke populariteit aangezien hij jarenlang van het federale politieke toneel verdween en enkel zijn mandaat als burgerv

Bekijk resultaten enquête: Is er volgens u voldoende aandacht voor de Europese verkiezingen?
Ja 2 28,57%
Nee 5 71,43%
Geen mening 0 0%
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 28 mei 2004, 19:58   #1
ACV
Banneling

ACV's schermafbeelding

Standaard

Door de topic van Jeroen Vanden Berghe op het CD&V forum, wil ik u vragen of u vindt dat er in België voldoende aandacht is voor de Europese verkiezingen?

Dit jaar heb ik u tijdens de ACV debatten in Alden Biesen en Elewijt duidelijk de Europese belangen horen verdedigen.
Uiteraard ging het over thema's die de werkgelegenheid en sociale zekerheid aanbelangen, maar er zijn nog vele andere Europese agendapunten die ook volgens mij te weinig aandacht krijgen.

Wat is volgens u de inzet van deze Europese verkiezingen?
ACV is offline  
Oud 28 mei 2004, 20:43   #2
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Jasper's schermafbeelding

Standaard

ACV,

Ik vraag mij dat ook af.

Ik hoor weinig (eerder geen) standpunten van politieke partijen aangaande de Europese verkiezingen.

Persoonlijk denk ik dat Europa nu meer de sociale toer moet opgaan, nadat decennia-lang de nadruk op het economische gelegen heeft.
Jasper is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be