![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben op zoek naar een aanbieder van hosting inclusief forumsoftware.
Voorwaarden: - Betaalbaar voor een low-budget - Voorgeïnstalleerde software - Geen dure licenties - Database kan zelf beheerd worden - Upgradeable - customizable - Op maandelijkse basis - blabla In 't kort: betaalbaar en van degelijke kwaliteit. Gelieve niet af te komen met gratis providers van brol met irritante url's en toestanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
Ziet er echt een toppertje uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() inca ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netfirms, zo'n formule van 120 $ per jaar (of 10 per maand) inclusief twee domeinnamen is goed voor een forum. Ik heb er geen slechte ervaring mee. Goede service, gratis progammas, en al de rest in je lijstje... Vraag een tweede opinie misschien.
Canadees, als je dat niet stoort. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 december 2010 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt simpel gezegd, maar is het ook simpel om het te doen?
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan bij Telenet bvb. een vast IP-adres opvragen en op een oud gammel pc-tje of laptop Ubuntu of Fedora zetten. Dan staat zowiezo Apache & MySql geactiveerd, simpeler dan dat kan het niet lijkt me. En geen enkele licentie te betalen, enkel Telenet en het verbruik van je pc'tje of laptop. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 december 2010 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() one.com kost je 20/30 euro per jaar, database+php + scripts zoals fotoboek en blog
forumsoftware - zoals dit phpbb2 - kan je simpelweg uploaden, install.php openen en 2 minuten later staat er een forum. zou stom zijn meer te betalen gewoon voor wat gratis scriptjes erbij te krijgen. als het nodig moest zijn wil ik je ook wel snel helpen ermee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vast IP adres vragen bij Telenet of een andere provider gaat u wat geld kosten, bovendien zijn de klasse 4 adressen zo goed als uitgeput, dus ze gaan die niet zomaar weggeven. Een hosting service, die u X bandbreedte verkoopt en een virtuele server geeft is de beste en goedkoopste oplossing. Zelf voor de meeste bedrijven is dat zelf het geval als het om een gewone webserver gaat. Het uitbaten van een professioneel datacenter met alle toeters en bellen is een vrij dure hobby, en dat loont alleen als ge echt zelf een massa servers hebt, en 24/24 7-7 uw data online moet hebben. Zelf als je dat zelf wil doen uit hobby, (ik zou het misschien zelf ook liever doen maar dan echt puur als hobby. ) Dan kost u dat toch een aardig centje, zelf een oud Linux bakske met mysql en appache op, verbruikt stroom en als uw site om de een of andere reden populair wordt, zit ge ook nog eens met de kosten van de upload. Telenet zal u graag zien komen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() www.lunarpages.com
Ongelimiteerde server space en bandwidth, ongelimieerde mysql databases en email adressen, gratis domeinnaam en ongelimiteerd aantal subdomein namen. SMF en phpBB forum software is te installeren met enkele button clicks. 4,95€ de maand Ik ben al jaren klant. Wie hier in BE gaat shoppen voor zoiets (Telenet ed) is niet goed bij zijn hoofd. Mvg, J. |
![]() |
![]() |