Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2004, 17:42   #1
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding

Standaard

[size=4]Selectieve en systematische aanvoer van vers genenmateriaal ten behoeve van het gemiddelde intellect en andere supermenseigenschappen[/size]

Ondergetiteld: Ola, mijn persoonlijk messageboard lijkt sterk op dit hier!

Ik vermoed dat inteelt hier, net als op mijn forum, een veelvuldig voorkomend argument is tegen het nationalisme van onder andere extreem rechts. Het is algemeen – en wetenschappelijk onderbouwd – dat in een kleine populatie (Vlaanderen) met enkel onderlinge contacten de kwaliteit van het erfelijk materiaal en z’n drager daalt (homozygote fenotypes*).

Nu zouden we (ik en nog iemand) hiervoor een oplossing in de vorm van aanvoer van vers genenmateriaal kunnen zoeken. Ware het niet dat dit probleem zich nu - nog - niet voordoet en we (ik en nog iemand anders, een verre achterneef van de andere iemand overigens) er dus ook niet meteen een oplossing voor moeten zoeken, zeker niet vanuit de wetenschap dat - neem nu - het Vlaams Blok (indien ze aan de macht zijn natuurlijk) de import van nieuwe rassen waarschijnlijk niet zou toelaten en onze oplossing voor het probleem onmogelijk uit te voeren zou zijn. En preventie is voor mietjes.

Daarom zou ik (die twee andere zijn niet zo geniaal als ik) dan ook voorstellen om deze bevindingen op een andere manier te gebruiken, namelijk voor het creëren van een Vlaams superras. Zorgen we (ik, iemand anders en z'n verre achterneef, ik kan maar één persoon tegelijk dragen) voor andere - nieuwe - genotypes krijgen we heterozygote fenotypes, net het omgekeerde van wat er bij inteelt gebeurt. Hierdoor gaat de Vlaamse mensheid dan ook - vanzelfsprekend - op termijn zich tot een superieur ras gaan ontwikkelen (zonder alle mogelijke vormen van tegenwerking natuurlijk).

Nu dringen zich natuurlijk een aantal prangende vragen op:
  • Importeren we enkel een zeer geile en seksueel gefrustreerd mannelijk prachtexemplaar (die we hier dan loslaten) van een gezellig ras of mag zijn vrouw ook meekomen om voor z'n opvolging te zorgen?

Wie (eventueel: + en wie) komt in aanmerking om ons (bij wijze van schrijven natuurlijk, op mij zal hij geen invloed hebben daar ik een man ben en tevens ook al geboren ben) genenmateriaal te verrijken?

Dit zijn enkele vragen met probleeminhoud waar u misschien een antwoord op weet, enkel uw mening op deze twee vragen is belangrijk, daar deze selectieve en systematische import van vers genenmateriaal zeker zal doorgaan als mijn staatsgreep lukt.

[size=1]*Als volgt te vervoegen:

Ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.
Jij zegt dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.
Hij/zij zegt dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.

Wij zeggen dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn. (Wat hebben wij dat goed opgemerkt.
Jullie zeggen dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.
Zij zeggen dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.
[/size]
Dr. Bos. Herz. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2004, 22:36   #2
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
*Als volgt te vervoegen:

Ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.
Jij zegt dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.
Hij/zij zegt dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.

Wij zeggen dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn. (Wat hebben wij dat goed opgemerkt.
Jullie zeggen dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.
Zij zeggen dat ik vind dat uw fenotypes homozygoot zijn.

het is hier blijkbaar het HT&D-forum geworden...

Goe bezig Dokter Bosnië-Herzegovina
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2004, 18:36   #3
Legolas
Vreemdeling

Legolas's schermafbeelding

Standaard

ken ik u ergens van dr?
Legolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2004, 19:10   #4
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Legolas
ken ik u ergens van dr?
Misschien van mijn persoonlijke site.
Dr. Bos. Herz. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be