Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Als moslim-hater ben ik verward
Ja 1 50,00%
Ja hoor 1 50,00%
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2011, 21:12   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard Als moslimhater ben ik verward door de toestanden in het Midden-Oosten

Als moslimhater weet ik dat moslims lui en laf zijn, en nooit initiatieven nemen, en liever in hun café blijven hangen in plaats van op te komen voor de democratie, en zich niks aantrekken van economie en dat ze lui en laf zijn, en ook lui enzo.

Maar nu met de toestanden in Tunesië en Egypte en Jemen en Marokko en Algerije en Jordanie, ben ik verward.

Want wat blijkt? Die moslums zijn helemaal niet lui. Ze komen op straat en riskeren hun leven om een betere toekomst te eisen. Ze zijn veel moediger dan Vlaamse Willy en Nancy, die voor de VTM liggen, en dapperder dan KMO-leider Garry Janssens.

Ik ben dus totaal verward. Ik dacht dat moslims luiaards waren. En nu blijkt het tegendeel.

Wat nu? Hier sta ik nu. Ik voel me zo'n idioot. Want geen enkele van mijn vooroordelen lijkt te kloppen.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 21:32   #2
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

kom kom, wat in groep op straat staan roepen heeft weinig met "werken" te maken of zijn het allemaal marktkramers?

trouwens....indien niet....moeten ze dan niet gaan werken?
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 21:42   #3
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Het is de schuld van de racisten van het Egyptisch Blok.

Laatst gewijzigd door Demper : 6 februari 2011 om 21:43.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 06:54   #4
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Als moslimhater weet ik dat moslims lui en laf zijn, en nooit initiatieven nemen, en liever in hun café blijven hangen in plaats van op te komen voor de democratie, en zich niks aantrekken van economie en dat ze lui en laf zijn, en ook lui enzo.

Maar nu met de toestanden in Tunesië en Egypte en Jemen en Marokko en Algerije en Jordanie, ben ik verward.

Want wat blijkt? Die moslums zijn helemaal niet lui. Ze komen op straat en riskeren hun leven om een betere toekomst te eisen. Ze zijn veel moediger dan Vlaamse Willy en Nancy, die voor de VTM liggen, en dapperder dan KMO-leider Garry Janssens.

Ik ben dus totaal verward. Ik dacht dat moslims luiaards waren. En nu blijkt het tegendeel.

Wat nu? Hier sta ik nu. Ik voel me zo'n idioot. Want geen enkele van mijn vooroordelen lijkt te kloppen.
Dat is gewoon hun verplichte pelgrimstocht
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 08:36   #5
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ik denk dat mocht de Vlaming maar om de twee dagen een boterham hebben je gelijkaardige en zelfs grotere en zwaardere betogingen zou zien.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 09:45   #6
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Een goeie zaak voor die mensen. Een een gepast antwoord op de mensonterende dictatuur.
Ik zie die betogers niet als de extremistische groeperingen die zich willen opdringen in het westen. Dat zijn twee los van elkaar staande fenomenen.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 09:52   #7
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde

pixelpower's schermafbeelding

Standaard

De reden waarom je ze aanzag als lui en laf is omdat ze serieus onder de knoet werden gehouden door hun godsdienst. Zoals ik al lang zeg; hun tijd van "verlichting" moet nog komen. Dit zou wel eens dat moment kunnen zijn.

Het feit dat zij wél reageren op hun situatie, en de Willy's en Nancy's dat niet doen op de situatie hier, komt gewoon omdat beide zaken totaal verschillend zijn. Bij ons gaat het nog goed. We hebben werk, geen honger, en we krijgen allang geen preek meer van de pastoor.

Mvg,

PP
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 09:55   #8
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
De reden waarom je ze aanzag als lui en laf is omdat ze serieus onder de knoet werden gehouden door hun godsdienst. Zoals ik al lang zeg; hun tijd van "verlichting" moet nog komen. Dit zou wel eens dat moment kunnen zijn.

Het feit dat zij wél reageren op hun situatie, en de Willy's en Nancy's dat niet doen op de situatie hier, komt gewoon omdat beide zaken totaal verschillend zijn. Bij ons gaat het nog goed. We hebben werk, geen honger, en we krijgen allang geen preek meer van de pastoor.

Mvg,

PP
Volledig mee eens. Ik zou het niet beter kunnen verwoorden...
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be