Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 1 juni 2004, 17:32   #1
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Wie dacht dat de recordhouders van het infantilisme de SP.A waren met hun 4 Teletubbies, komt bedrogen uit. De nieuwe kampioenen heten VLD en Vivant.

In het TV blad (Dag Allemaal) dat ons moe altijd koopt, zitten er deze week 2 foldertjes. Geen probleem, het zijn nu eenmaal verkiezingen, en de VLD kan best alle stemmen gebruiken, dus is het begrijpelijk dat ze massaal folderkes verspreid.

Maar het niveau van die folderkes is gewoon ondermaats. Zo plaatst de VLD een ganzenbord in zijn foldertje, mét bijpassende commentaar. Zo wordt er zelfs geschimpt op Yves Leterme zijn geit, en verwijst men "subtiel" naar Jean-Luc zijn avonturen op een mechanische stier.

Vivant pakt dan de meer visuele kleuterkiezer aan. Met een "leuk" stripverhaal over marsmannetjes en limonade proberen ze hun Vivant model uit te leggen.

Ik bedoel... Het publiek waar dit liberaal kartel op schijnt te mikken, heeft de helft van de stemgerechtigde leeftijd nog niet bereikt.
Oud 1 juni 2004, 17:52   #2
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Dat ganzenbordje is een aaneenrijging van leugens en halve waarheden zonder eind. Zo beweren ze 15.000 sociale woningen gebouwd te hebben, terwijl er niet eens 9000 klaar zijn.
Of het oude verhaaltje van de "stoute burgemeester die de gemeentetaksen verhoogt" om de belastingverlaging van die lieve VLD teniet te doen: De laatste keer dat ik dat hoorde was toen ik met Annick De Ridder debatteerde. Op de opmerking dat de fiscale druk niet gedaald was ondanks alle "belastingverlagingen" van de VLD, antwoordde dat "supertalent" dat dat te wijten was aan een complot van de CD&V-burgemeesters die opzettelijk hun belastingen hadden verhoogd!
Dat Van Grembergen onlangs een lijvig rapport uitbracht over de benarde financieële toestand waarin de Vlaamse gemeenten zitten ten gevolge van het federale wanbeleid, wist ze blijkbaar niet eens.
zorroaster is offline  
Oud 1 juni 2004, 17:57   #3
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Ik heb deze nog niet gezien, kan er iemand misschien verwijzen naar een link waarop ik het ganzenbord eens kan bekijken?

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline  
Oud 1 juni 2004, 22:40   #4
Seba
Europees Commissaris

Standaard

de reclame van de VLD(maar liefst een hele bundel van zo'n 8 pagina's in totaal) in Humo van deeze week is ook compleet alchwekkend, ongeloofwaardig, en komt erg slecht over.
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 1 juni 2004, 22:42   #5
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Ik vond het ook dat er... een slecht gevoel van uit ging. Zo een beetje het gevoel dat Nolleke kreeg bij SAmmy TANghe in Het Eiland.

Is het einde van Guy's tunnel in zicht?
Oud 2 juni 2004, 08:48   #6
§tijn
Burgemeester

§tijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Wie dacht dat de recordhouders van het infantilisme de SP.A waren met hun 4 Teletubbies, komt bedrogen uit. De nieuwe kampioenen heten VLD en Vivant.

In het TV blad (Dag Allemaal) dat ons moe altijd koopt, zitten er deze week 2 foldertjes. Geen probleem, het zijn nu eenmaal verkiezingen, en de VLD kan best alle stemmen gebruiken, dus is het begrijpelijk dat ze massaal folderkes verspreid.

Maar het niveau van die folderkes is gewoon ondermaats. Zo plaatst de VLD een ganzenbord in zijn foldertje, mét bijpassende commentaar. Zo wordt er zelfs geschimpt op Yves Leterme zijn geit, en verwijst men "subtiel" naar Jean-Luc zijn avonturen op een mechanische stier.

Vivant pakt dan de meer visuele kleuterkiezer aan. Met een "leuk" stripverhaal over marsmannetjes en limonade proberen ze hun Vivant model uit te leggen.

Ik bedoel... Het publiek waar dit liberaal kartel op schijnt te mikken, heeft de helft van de stemgerechtigde leeftijd nog niet bereikt.
Toch orgineel; wat wil je dan? 4 bladzijdes voor en achterkant met eentonige doorlopende tekst. Deze evolutie maakt politiek interessant én begrijpelijk voor de burger die geen interesse heeft in de politiek en die dan toch maar op het Blok stemt.
§tijn is offline  
Oud 2 juni 2004, 10:30   #7
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Zoals ik elders al zei:

Welkom in de 21ste eeuw!

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be