![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Teveel naar mijn goesting. Ik vraag mij eigenlijk af wat Bart Dewever in die VLD ziet. Die partij is nog onbetrouwbaarder dan Sp.a en veruit de meest onbetrouwbare partij van Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu je't zegt.
Zou die mens een come-back plannen? Ik hoop dat de publieke opinie hem kapot maakt. Die kerel verdient het om eens serieus op zijn plaats gezet te worden voor zijn wanbeleid van 1999 tot 2007. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ah als verhofstadt goeie ideeën heeft mag hij terug in België komen piepen!
Europa is zijn plaats niet! Ze luisteren niet naar de Belgen... Da heeft hij ook door denk ik! De Gucht => Buiten => Corruptie => 15 jaar gevangenisstraf! in Bak bij de Marokkaanders (en de witte racisten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval heeft Bart de Wever de Ø-VLD weer eens uitgebreid de kans gegeven om dat te bewijzen. Daarmee loopt dan binnenkort de laatste liberale kiezer over naar N-VA. En nog even wachten, en de hele Ø-VLD in Vlaams-Brabant loopt over naar N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja man, de verkiezingen zijn op komst. Tijd om in de kijker te lopen. Merrie Karolien liet zich al op de cover van de Nina zetten, en Bert Anciaux is ook plots wakker geworden. Je bent verwittigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben nood aan politici die het beste voor hebben met de beide volkeren - Waalse politici die Wallonië uit het slop trekken - Vlaamse politici die Vlaanderen die lang verdiende onafhankelijkheid brengen |
|
![]() |
![]() |