![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus waarschijnlijk is de laser vuil.
Ik gebruik dat ding zelden, Maar las dat schoonmaak CD's de lens kunnen beschadigen. Wie weet een oplossing ? Ik heb wel twee linker handen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
veel succes. http://www.hometheatershack.com/foru...azur-640c.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ik volg sarkozy dat is bij mijn weten ook de beste oplossing ccd + reiniger
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(droge Co2 in een spuitbus) den boel eens uitspuiten, dat er het stof etc... uitvliegt. Kan het zijn dat de CD die ge wilt lezen niet afgesloten is. ... ? Hebt ge die CD al eens in een andere speler gestopt ? Wat je kan doen om de CD recorder makkelijk te vervangen is een externe kopen, voor 70 a 80 euro zijt ge gesteld. of een interne steken. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 18 maart 2011 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eerst maar eens beginnen met schoonmaken, maar blijf wel van de lens af. Allen bedankt voor de tips. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst droge perslucht, en het scannervenster eens afkuisen met een doekje, ja een CD speler heeft geen scannervenster natuurlijk,... de lens zit daar in zo een kleine ronde assembly, ... als er toch niks anders werkt, eventueel proberen schoonwrijven met een pluisvrij doekje, zeker niet met uw vingers aankomen. |
|
![]() |
![]() |