Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Vincent Van Quickenborne (VLD) - 31 mei tot 6 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vincent Van Quickenborne (VLD) - 31 mei tot 6 juni "Ging voorheen door het leven als senator Q en is nu staatssecretaris voor Administratieve vereenvoudiging. Initiatieven zoals kafka.be trokken de aandacht van het publiek en recent nam hij ook initiatieven om het stemmen per volmacht eenvoudiger te

Discussietools
Oud 1 juni 2004, 16:19   #1
camaris
Schepen

Standaard

Een tijdje geleden werd deze site door uw collega's (o.a. de heer Tommelein) op poten gezet als counter tegen CD&V en N-VA, omdat zij het spel vuil zouden spelen, en niets anders zouden doen dan uw partij zwartmaken zonder met argumenten voor de dag te komen. Als ik deze site bekijk, dan moet ik echter vaststellen dat het de CD&V met dezelfde wapens bestrijdt... (in het onderdeel met de postkaartjes wordt het beleid van de CD&V ook zonder verdere argumentatie afgekraakt.)
Als jullie zich dan toch zo hard storen aan de manier waarop jullie partij behandeld wordt, waarom behandel je dan andere partijen op precies dezelfde manier?

Het onderdeel "geheugentest" is vrij pover opgesteld, en hetgeen ik niet begrijp is dat de mensen hun geheugen zelfs opgefrist wordt in verband met het afbreken van zonevreemde woningen door Steve Stevaert met "bulldozers", hetgeen ruikt naar een schamp op uw regeringspartner...

Voor mij persoonlijk komt deze site over als een soort van wanhoopspoging om bepaalde frustraties toch nog via een bepaalde weg te kunnen kanaliseren. Spijtig dat dit wint van inhoud...

(Trouwens, zouden de blote borsten op de onthaalpagina ouders van politiek geïnteresseerde kinderen niet kunnen shockeren? )

Wat is uw persoonlijke mening over deze website?
camaris is offline  
Oud 1 juni 2004, 17:42   #2
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Weer zo'n intelligente zet zoals de lezersbrievenmail en de sarcastische postkaartjes!
Het Skill Effect is offline  
Oud 2 juni 2004, 08:49   #3
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Over welke site gaat dit hier eigenlijk?

nog negen karakters

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 2 juni 2004, 10:11   #4
camaris
Schepen

Standaard

www.indetegenaanval.be

Het amusement ermee
camaris is offline  
Oud 2 juni 2004, 13:36   #5
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Wat een laag bij de grondse vertoning. Precies iets van één of andere jeugdbeweging, duurbetaalde politici onwaardig ! ! !

Enkele weerlegggingen:

Renault sloot, ford Genk blijft open:
Daar heeft VLD géén zak mee te zien. Ford heeft nooit gezegd volledig te zullen sluiten. En moesten ze dit wel gedaan hebben, dan sloten ze! Alsof ze wakker liggen van een paar nep-liberalen in het kleinste land van Europa. Komaan, zeg!!!

Vijf jaar geleden werkten politie en rijkswacht nog tegen elkaar:
En waren ze massaal op straat aanwezig. Nu werken ze samen op het bureau!!!
Weet er iemand wat de nieuwe uniformen voor de gerechtelijke diensten (die nota bene in burgerkledij werken!!!) gekost heeft? Nee? 750.000 Euro!!! Asjeblieft!

Kijk- en luistergeld afgeschaft:
Niet afgeschaft, gewoon verplaatst. Zie maar eens wat we nu betalen aan TV/FM-distributie!

Ja Van Quickenborne, ge kon het goed uitleggen alvorens ge uw ziel verkocht voor een miezerig jobke. Uw naam zegt de mensen niet véél meer. Ze raken u vergeten. Maar goed ook.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 3 juni 2004, 19:10   #6
skaldis
Banneling

Standaard

Wa voor ne site is da zeg slip slip slip. Ik heb geeneens nen tv. 175 euro aan mijne neus voorbij. En al de verhogingen kan ik wel betalen. En hun gratis openbaar vervoer. Ik bezit geen auto maar kan het openbaar wel betalen en dat terwijl 40000 gezinnen gratis openbaar vervoer kregen en een auto van het werk waardoor ze hun nummerplaten konden binnendoen. Wa voor ondoordachte debiele gratispolitiekers hebben wij hier eigenlijk. Ben ik te mager of heb ik de verkeerde kleur of zo dat ik steeds door de mazen van dat gratis net schijn te glippen. Ik betaal al tien jaar bijn drie vierde van mijn loon aan de staat. Ik ben gewoon een complete slaaf die nooit honger of koud heeft.
skaldis is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be